5 minutės „Skype“ ir atsakymai į tris klausimus – tiek prireikė, kad reklamos mokyklos idėja rimtai suintriguotų tuomet vienos kūrybinės agentūros partnerį Aivarą Šičkų. Mintis po kelių mėnesių virto kūnu, ir 2014-ųjų rudenį Vilniuje duris atvėrė pirmoji Baltijos šalyse reklamos ir kūrybiškumo mokyk...
Rimantas Stanevičius
27 straipsnių
Iki 2026 metų Europos Sąjungos valstybės, taip pat ir Lietuva, turės įgyvendinti direktyvą dėl darbo užmokesčio skaidrumo užtikrinimo mechanizmų. Pagal šią direktyvą turėtų nebelikti reikšmingų skirtumų tarp vyrų ir moterų, dirbančių tą patį darbą, atlyginimų. Tai reiškia, kad darbuotojai galės suži...
Aš nesu normalus žmogus. Turiu prisipažinti, kad eidamas pro lauko reklamos stendą gatvėje pasuku galvą ir sulėtinu žingsnį. Nieko nepadarysi. Profesinė liga, dėl kurios kartais tenka net telefoną iš kišenės išsitraukti. O rytinė kava biure dažnai prasideda ne nuo „Ką savaitgalį?“, o nuo „Ar matei t...
Kai prieš trejus metus rašiau apie „Art Directors Club of Europe“ festivalį, straipsnį pavadinau „Pirmą kartą įdomus festivalis“ – po pirmos nacionalinės „ADC“ atrankos buvo labai smalsu pažiūrėti į save reklamos „eurovizijos“ Barselonoje kontekste. Tiesa ta, kad prie klubo prisijungėme bene žemiaus...
TV ekranuose šiandien pradeda suktis kalėdinis IKEA klipas. Jame šiemet didžiausios metų šventės vaizduojamos be pagražinimų. Tai kvietimas nusišypsoti ir atsipalaiduoti, mat idealios Kalėdos – tik pasakų pasaulyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„ADC Europe“ (ADCE) dizaino ir reklamos konkurse, kuris šiemet vyksta jau 32 kartą, paskelbtas finalininkų sąrašas – į jį pateko 13 Lietuvos kūrėjų ir agentūrų darbų, toliau besivaržančių dėl geriausiųjų vardo su dar 403 finalistais. Konkurso laimėtojai paaiškės gruodžio 1 dieną Barselonoje, rašoma ...
Rudenį kūrybinių industrijų bendruomenė jau ketvirtą kartą susirinks į kūrybiškumo festivalį „ADC*LT’23“. Spalio 13 dieną „Cyber City“ Vilniuje vyksianti konferencija ir geriausių reklamos darbų apdovanojimai suburs dalyvius, kurie kartu nagrinės tiek asmeninio profesinio augimo temą kūrybinėse indu...
Reklamos ir kūrybiškumo mokykla „The Atomic Garden“ vasario 9 d. kviečia į dar vieną atvirų durų dieną. Nemokama žinių sesija ketvirtadienį bus skirta tiems rinkodaros entuziastams, kurie norėtų sužinoti daugiau apie tvarių prekių ženklų perspektyvas, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Skatindama gyventojus stiklo nekaupti atokiausiuose namų kampeliuose ir teisingai jį išrūšiuoti, didžiausia licencijuota pakuočių atliekų tvarkymo organizacija Lietuvoje „Žaliasis taškas“ išleido socialinę reklamą, kurioje pateikiamos absurdiškos situacijos – iš akvariumo bėgantis tarantulas ar nuo ...
Jaukumu ir šventine nuotaika užkrečianti telekomunikacijų bendrovės „Telia“ kalėdinės kampanijos reklama „Kaimynai“ įvertinta prestižiniuose „Epica“ apdovanojimuose. Reklamos agentūros „Milk“ sukurtam šmaikščiam, tačiau kartu jautriam, reklaminiam klipui tarptautinės žiuri sprendimu skirtas sidabro ...
Telekomunikacijų bendrovė „Telia“ skelbia kalėdinės kampanijos startą ir pristato reklaminį klipą, kuriame galima išvysti ir žinomą atlikėją Mantą Jankavičių. Šventinis klipas vaizduoja kitokią dažnai idealizuojamo muzikantų gyvenimo pusę, kai šventę tenka kurti ne prie namų židinio, o klausytojų pi...
Spalio 7 d. Lietuvos reklamos ir dizaino pasaulis išsidalins festivalio „ADC*LT‘22“ žvaigždes, simbolizuojančias aukso, sidabro ir bronzos titulus už geriausius praėjusių metų darbus. Tačiau prieš apdovanojimus platus spektras pranešėjų sieks išlukštenti skirtingus kūrybinės migracijos, šiųmetės ren...
Rudenį jau trečią kartą vyksiantis kūrybiškumo festivalis „ADC*LT‘22“ šįkart pakvies kūrybinių industrijų bendruomenę į komandiruotę šiemetinėje šiuolaikinėje sostinėje. Spalio 7 d. Kaune vyksiančią konferenciją ir reklamos bei dizaino kūrėjų apdovanojimus vienys kūrybinės migracijos tema ir naujų n...
Norite sužinoti, kaip būti pastebėtam „LinkedIn“? Sukurti peržiūrų rekordus sumušiantį video „TikTok“? Suprasti, kas šiandien yra ant bangos skaitmeninėje rinkodaroje arba kokios inovacijos, įdiegus jas versle, pasiteisino, o kurias reikia nedvejojant mesti lauk?
Šiandien tūkstančiai įmonių entuziastingai arba iš reikalo, nes visi turi, kuria savo strategiją. Didžioji dalis jas kūrusių vakar, sėkmingai pasidėjo ją į stalčių, užsidėjo varnelę, kad irgi turi, patikino save, kad ne veltui išleido pinigus jos kūrimui ir dirba toliau, kaip dirbę. Vieniems pritrūk...
Kolega – nuotolinis darbuotojas, kurio niekas gyvai nėra matęs, o jo nepadarytų darbų krūva tik kaupiasi. Pasaulyje darbuotojai „vaiduokliai“ tampa problema. Nors Lietuvoje statistika rodo, kad darbuotojai vis dažniau imasi antro darbo, daugiau ir besiverčiančiųjų ir savarankiškai, tačiau tai dar ne...
Telekomunikacijų bendrovės „Telia“ kalėdinė reklama nominuota prestižiniam Jungtinių Amerikos Valstijų „Art Directors Club“ (ADC) apdovanojimui už režisūrą/režisieriaus darbą. Toje pačioje judančios medijos, reklamos ir žaidimų kūrimo meistrystės kategorijoje tarp geriausiųjų atsidūrė ir tokie garsū...
Augant specialistų poreikiui darbuotojams ypač svarbu nuolat gilinti savo žinias. Rinkodaros specialistai – ne išimtis. Norėdami išlikti paklausūs, jie privalo gebėti pritaikyti žinias ir iš kitų sričių. Reklamos mokykla „The Atomic Garden Vilnius“ pranešime žiniasklaidai pristato Lietuvoje analogų ...
Kūrybiškumas nėra skirtas tik išrinktiesiems – jį savyje pažadinti gali visi. Tačiau kaip tai padaryti ir kur tą kūrybiškumą tinkamai pritaikyti? Apie tai laidoje pasakoja Rimantas Stanevičius, agentūros „Milk“ kūrybos vadovu, reklamos mokyklos „The Atomic Garden“ dėstytojas ir kūrybiškumo stovyklos...
„Telia“ skelbia kalėdinės kampanijos startą, kurios vinimi tapo šmaikštus, bet kartu ir jautrus reklaminis klipas, raginantis užmiršti nesutarimus, skirtumus ir bent per šventes susitaikyti. Kita kalėdinės kampanijos staigmena skirta mažiesiems: jų tėvai kviečiami savo vaikus registruoti nuotoliniam...