Klipo siužetas prasideda Kalėdų scena, kaip iš atviruko – visi laimingi ir besišypsantys, gražiuose namuose viskas spindi... Tik staiga šią kalėdinę idilę nutraukia ant šio pasaulio nukritęs torto gabalas. Kamera atsitraukia ir pasirodo, kad ką tik matėme vaizdą iš lėlių namo su plastikiniais žmonėmis.

Užgrojus energingai muzikai vaizdo kamera grįžta į tikrą pasaulį ir šventinį chaosą. Trumpose scenose iš skirtingų namų erdvių, daugelis atras ir save: kažkas sumeta šeimos paltus vaikų kambaryje ant lovos, kad atlaisvintų vietos ant kabyklos svečių drabužiams, kažkam nuvirto Kalėdų eglė ar pritrūko sprindžio staltiesės ant išskleisto stalo, o pas kažką, besisukant virtuvėje, kurioje ir taip trūksta vietos, susiburia bendrauti ištroškę svečiai.

Paremta tikrais faktais

Nors žiemos šventės, daugeliui asocijuojasi su geromis emocijomis, vis tik IKEA kalėdinis tyrimas šiemet atskleidė, kad 44 proc. gyventojų prisipažįsta per šventinį periodą patiriantys spaudimą iš aplinkos, kaip reikėtų ruoštis ir švęsti.

„Idealus lėlių pasaulis, kuriuo prasideda klipo siužetas, simbolizuoja mūsų lūkestį tobuloms šventėms, kurios dažniausiai tokios nebūna. Daugiau nei trečdalis apklaustųjų Lietuvoje prisipažino, kad per didžiąsias žiemos šventes yra jautęsi tokie pavargę, kad laukė, kada jos pasibaigs, penktadalis per Kalėdas yra patyręs nesutarimų su artimaisiais, o kas dešimtas – susidūręs su nesėkmėmis gaminant šventines vaišes. Dažnai mes verčiamės per galvą, kad viskas būtų tobula, bet beveik pusė apklaustųjų šiemet, kaip ir pernai, patvirtino, kad Kalėdos jiems pirmiausia yra apie susitikimus su artimaisiais ir tradicijų puoselėjimą. Tad iškvėpkim, prisiminkim, kad Kalėdos dažnai būna netobulos ir, pasimėgaukim gal ir ne idealiai iškilusiu pyragu, bet valgomu su artimaisiais“, – ragina IKEA Rinkodaros vadovė Baltijos šalims Indrė Švelnytė.

Prie klipo darbavosi tarptautinė komanda

Kūrybinę klipo idėją vysčiusios agentūros „Milk“ kūrybos direktorius Rimantas Stanevičius sako, kad pasirinktos kalėdinį chaosą iliustruojančios mizanscenos klipe – bendražmogiškos: „Mūsų įkvėpimas ir pagrindinė mintis, kurią siekėme perteikti – chaotiškos Kalėdos dažnai palieka linksmus ir brangius atsiminimus. Buvome maloniai nustebinti, kad striukių kalną vaikų kambaryje, kurį patys galvojome naudoti klipe, iš Austrijos kilęs režisierius taip pat pasiūlė kaip vieną iš scenų. Tad net gyvendami skirtingose šalyse, dalijamės panašiais šventiniais džiaugsmais ir vargais“.

Šį kartą prie Baltijos šalims skirto kalėdinio klipo, sukurto IKEA ir kūrybinės agentūros „Milk“, darbavosi būrys profesionalų iš skirtingų pasaulio šalių: iš Austrijos kilęs režisierius Barnabas Wilhelm, dailininkas iš Latvijos Martins Straupe, montažo režisierius iš Vokietijos Andras Guti, apšvietėjų komanda buvo atvykusi iš Lenkijos, o spalvų korekciją darė Yerlan Tanayev Los Andžele. Komandą surinko studijos „Karuselė“ prodiuseriai.