Reklamos įstatymas

Raminta Girtavičiūtė. Grožis ir sveikata: kad baudos negadintų gražaus paveikslo

Kai kalbame apie žmogaus grožį – gražiai ir vaizduojamės. Kam Mona Liza, kam – artimas žmogus. Sveikata – savaime pozityvi sąvoka. O grožis ,...

Artūras Jonkus. Ne kiekvienas naminis paukštis – višta, arba komunikacijos pradžiamokslis kontroliuojančioms institucijoms (1)

Niekada nemaniau, kad kada nors teks rašyti komentarą žiniasklaidai apie komunikacijos pagrindus, kurie apibrėžia naujienų pateikimo ir reklamos...

Nebeaišku, į ką taikosi „Red Bull“: pasirinko simbolį, dažniausiai siejamą su mokykla ir moksleiviais (2)

„Kuprinė jau pilna planų?“, – klausiama prekybos tinkle pastatytame stende, pilname įvairių skonių energinio gėrimo „Red Bull“ . „Čia...

Patarimai, norintiems tapti gerai uždirbančiais nuomonės formuotojais: ekspertai vieningi – vieši konfliktai nepadės

Prisikalbėjote socialiniame tinkle? Nežinote, kaip išsisukti iš situacijos, kai influenceriai viešai puola jūsų įmonę ar organizaciją? Kaip...

Nuomonių formuotojų giriamos procedūros medikams kelia siaubą: apie pašalinius poveikius reklamose – nė žodžio

Dažnas iš mūsų pavasarį jaučia nuovargį, stinga energijos, todėl kartais net neatlikus kraujo tyrimų išbando vitaminų lašines , kurios, pasak...