Gyvenimo kokybės formulė turi kelis elementus: mūsų genetika, asmenybė ir aplinka, kurioje mes esame. Daugiausia galime paveikti aplinką.
pataria TMD
16 straipsnių
Pardavimo specialistai dažnai pritrūksta kompetencijos klausinėdami ir besiaiškindami kliento poreikį bei ypatingai retai geba išryškinti produkto ar paslaugos naudas klientui suprantamu būdu.
„Kai tik pajuntate, kad viskas, ką darote, yra labai gerai, tai ženklas, kad verta susimąstyti ir ieškoti objektyvaus grįžtamojo ryšio”.
Vienas iš lengviausių verslo santykų pamatavimo kriterijų - patikrinti, kiek ir kaip pasiekti planuoti tikslai, ar jie atitinka pirminį įsivaizdavimą laiko, pinigų ir kt. prasmėmis.
Kas jums yra kasdieninio gyvenimo kokybė? Ar tikrai ja mėgaujatės? Dažnas vadovo ir verslininko darbų palydovas - nuolatinis problemų sprendimas. Tik ar tikrai visos problemos yra esamąjame laike?
Lyderystėje labai svarbu savianalizė. Kiekvienas vadovaujantis žmogus turėtų skirti laiko refleksijai: kaip aš gyvenu, elgiuosi, kokį rezultatą tai man suteikia?
Verslininkas sunkiais ar įtemptais veiklos momentais gali pasikliauti tik savimi. Jis privalo suteikti sau galimybę atsistatyti.
Ar tikrai sėkmingas žmogus yra tas, kuris visko turi? Yra kuo nors reikšmingu? Į kokius spąstus patenkame, siekdami tokiais būti bei elgtis pagal visuomenei priimtinas normas?
Aktyvus klausymas - dėmesio ir rūpesčio klientui parodymas. Tai padeda pilnai suvokti jo poreikį bei leidžia klientui nekartoti kelis kartus tos pačios informacijos.
Prieštaraujančių ar replikuojančių auditorijos dalyvių nereiktų bijoti ar vengti. Vienas iš pagrindinių patarimų - tiesiog priimti jums siunčiamą auditorijos reakciją, nepriklausomai nuo to, kokia ji. Svarbu suvokti ir suprasti priežastis, o dėl ko jie taip elgiasi? Kodėl žmonės replikuoja prezentac...
Kas turėtų užsiimti pardavėjų ugdymu? Ugdymas - tęstinis procesas, ir kiekvienas pardavėjas turėtų žinoti, kokias kompetencijas jam reikėtų tobulinti. Kaip tai padeda pasiekti geresnių pardavimo rezultatų? Pagrindinės pardavėjų ugdymo nuostatos.
Norėdami susitarti bei tinkamai valdyti iškylančius prieštaravimus, turime dalintis informacija bei ieškoti bendrų dalykų, kurie sieja skirtingas puses.
Pasitikėjimą savimi stiprina galimybė rinktis prezentacijos turinį, t.y. asmeniškas tikėjimas juo. Tai stiprina ir asmeninės istorijos, pavyzdžiai, kurie labai palengvina bendravimą su auditorija. Ir labai svarbu nepamiršti, jog reikia atlikti namų darbus ir norint sklandžiai išdėstyti mintis, tiesi...
Kas yra 360º tyrimas ir kodėl jis laikytinas objektyviu? Grįžtamojo ryšio gavimas iš skirtingų šaltinių organizacijoje ir jo svarba vadovui.
Strateginis planavimas nėra pakitęs radikaliai ir siekia pagrindinio tikslo - susikurti norimą kompanijos ateitį. Tačiau turime atkreipti dėmesį į aplinkos pokyčius, laiko pojūtį, veiklos dinamiškumą.
Bendradarbiavimas padeda pasiekti labiau ilgalaikių ir tvirtesnių susitarimų organizacijoje. Kodėl svarbu derinti abipusius interesus? Ar bendradarbiavimas ir kompromiso ieškojimas - ta pati veikla?