New!

41 straipsnių

Prekybos tinklas „Lidl“ nauja reklamine kampanija kviečia sumaniai planuoti savo pirkinius ir išleisti dar mažiau. Norintys pigiau prisipildyti savo kasdienius pirkinių krepšius, turėtų ieškoti specialiais „1+1“ pakabukais pažymėtų įvairių prekių, kurių du vienetus galima įsigyti už vieno kainą. Tam...

Lyginamoji reklama – tai reklamos pobūdis, kuomet rodomos ir palyginamos ne tik reklamos iniciatoriaus, bet ir konkurento prekės ir (ar) paslaugos, tenkinančios tuos pačius poreikius ir (ar) skirtos tiems patiems tikslams. Būtent su tokia reklama „Lidl“ pradeda šiuos metus ir savo klientams skelbia:...

Dovilė Jablonskaitė

„Norėčiau atsijungti, paskaityti knygų, pavažinėti po vynines, pavalgyti gero maisto, pasideginti“, – artimiausios savaitės planus vardija Ispanijoje, kaimuke šalia Barselonos, besiilsinti „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė. Prieš akis – nauja pradžia: vasarą įmonės org...

Prekybos tinklas „Lidl Lietuva“ rudenį pasitinka su naujais kūrybos ir komunikacijos partneriais. Vasarą įmonės organizuotą kūrybinės agentūros konkursą laimėjo agentūra „New!“, o komunikacijos agentūros konkursą – dvi agentūros: ilgamečiai įmonės partneriai „co:agency“ ir pirmą kartą su „Lidl“ bend...