Lineta Ramonienė

24 straipsnių

Jūratė Žuolytė

Nors ir kaip džiaugiamės užsienyje pasirodančiomis žinutėmis apie mūsų startuolius, sporto, mokslo ar kultūros pasiekimus, tiesa ta, kad jie – tik lašas informacijos jūroje. Duomenų bendrovė „Repsense“, dirbtinio intelekto pagalba išanalizavusi tūkstančius straipsnių ir paieškų internete rezultatų, ...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) paskelbė jau devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją. Šiemet Metų marketingo vadovės titulą pelnė „PHH Group“ marketingo vadovė Giedrė Vilkė. Konkurso organizatoriai taip pat paskelbė 4 papildomas nominacijas, kuriomis įvertinti pasižymėję ...

Dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto docentė

Norvegija, panaikinusi muito ir kelių mokesčius bei suteikusi nemokamą parkavimą elektromobiliams miestuose, tapo pirmąja pasaulyje šalimi, kur elektromobilių pardavimai viršijo įprastų automobilių pardavimus. Mokestinė politika gali sumažinti įvairių mažesnę žalą darančių prekių ar prekių grupių, a...

doc. dr. Lineta Ramonienė

Norvegija, panaikinusi muito ir kelių mokesčius bei suteikusi nemokamą parkavimą elektromobiliams miestuose, tapo pirmąja pasaulyje šalimi, kur elektromobilių pardavimai viršijo įprastų automobilių pardavimus. Mokestinė politika gali sumažinti įvairių mažesnę žalą darančių prekių ar prekių grupių, a...

Jau šį ketvirtadienį, birželio 17 dieną, Klaipėdos „Kultūros fabrike“ ir internetu vyks verslo ir marketingo konferencija „LiMA DAY KLAIPĖDA‘21“, kurioje savo patirtimi dalinsis 15 profesionalų iš Lietuvos. Šių metų konferencijos pagrindinė tema – marketingas verslo augimui, skelbiama pranešime žini...

Septintą kartą vykstančio konkurso „LiMA Metų CMO‘21“ komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Nominantus į „LiMA Metų CMO’21“ titulą paskelbė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis „Verslo žinių“ organizuo...

Doc. dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Tarptautinės rinkodaros ir vadybos magistrantūros programos direktorė

Pašto dėžutė suskambėjo ir gavau elektroninį laišką iš užsienio partnerio: „Labas! Ačiū už žinutę. Kol tu intensyviai dirbi prie savo darbo stalo, aš sunkiai kopiu į aukščiausią pasaulio kalną. Noriu išbandyti save, pasikrauti energijos ir grįžti į darbus lyg gimęs iš naujo. Parašyk man, kai grįšiu....

Kornelija Jasiūnaitė

Per pastarąsias šešias karantino savaites žmonių nuotaikų ir emocijų svyravimus galima būtų prilyginti amerikietiškųjų kalnelių netikėtiems, staigiems posūkiams. Tad nenuostabu, kad tai turėjo labai didelę įtaką ir vartotojų sprendimų priėmimui krizės metu. Kaip pasikeitė vartotojų elgsena prasidėju...

Doc. dr. Lineta Ramonienė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto „Fastforward“ mokymų programų verslui ir lyderiams vadovė

Šiuo metu neapibrėžtumą jaučia visi. Vieni jį priima kaip iššūkį ir juda į priekį dar didesniu greičiu. Kiti laukia, stebi aplinką ir ruošiasi sprendimus priimti ateityje – kuomet situacija taps aiškesnė. Statistiniai duomenys rodo, kad per 90 proc. Lietuvos verslo – smulkusis. Analizuojant dabartin...

Praktika rodo, kad tik 10 procentų reklamos paveikia vartotoją ir jį paskatina priimti sprendimą pirkti, o dėl milžiniškos konkurencijos daugiau nei pusė prekių ženklų baigia gyvuoti praėjus nedaug laiko nuo jų atsiradimo. Pasak ISM Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programos direktorės doc. dr. Li...

Gamintojai ir prekybos tinklų atstovai pripažįsta, kad lietuviška produkto kilmė yra svarbi mūsų šalies vartotojams. Tad vietinių prekių ženklų kūrėjai stengiasi atrasti pagaulius siužetus ir įdiegti simbolius, kurie padėtų užmegzti ir sustiprinti ryšį su vartotoju. Kokie sprendimai suveikia geriaus...