Happy Meal

13 straipsnių

Aurimas Kamantauskas, dovanų idėjų ir pakavimo platformos „Rebox“ įkūrėjas, renginių paslaugų grupės „ReKūrai“ vadovas

Ekonomikos recesija, aštrėjanti visuotinio atšilimo problema ir besitęsiantis Rusijos karas prieš Ukrainą – akivaizdu, kad 2023-ieji mūsų pasąmonėje paliks gilų įspaudą. Jo pėdsakas jau dabar atsispindi žmonių elgesyje: kitaip perkame, kitaip keliaujame ir pramogaujame. Tikėtina, kad kitaip sutiksim...

Greito maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ savo lankytojams siūlo naujovę: pirkdami vaikišką rinkinį „Happy Meal“, lankytojai vietoj žaisliuko gali rinktis ir knygutę iš specialiai „McDonald’s“ sukurtos vaikiškų knygelių serijos, kurią sudaro 12 grožinės literatūros knygelių, kurias sukūrė visame ...

Šiuolaikiniame pasaulyje, kuriame dominuoja didelės porcijos, tikrai sunku valgyti mažiau. Tačiau neseniai atliktas tyrimas atskleidė, kad net ir nedidelės skatinimo priemonės rinktis mažesnes porcijas ilgainiui atsiperka, rašo portalas „Futurity“.

Ilgus metus „McDonald`s“ viliojo vaikus į savo užkandines „Happy Meals“ valgiaraščiais, spalvingomis žaidimų erdvėmis ir įvairiomis dovanėlėmis. Tai buvo taktika, padėjusi mėsainių tinklui nuo mažumės prisirišti klientus visam gyvenimui. Rodos, šie laikai baigiasi.

Ugnė Karaliūnaitė

Pardavėjai nuolat mąsto, kaip rinkodarinėmis priemonėmis padidinti savo pardavimus. Ne visos akcijos vienodai sėkmingos, tačiau apie kai kurias girdima daug ir ilgai. „Puponautai atvyko žaisti!“ - tokiu šūkiu „Maxima“ pradėjo akciją, kuri privertė Lietuvos vaikus ir jų tėvus pasinerti į plastmasinių...