elektroninė komercija

5 straipsnių

Audinga Satkūnaitė, Fausta Marija Leščiauskaitė

Daugumos elektronine komercija užsiimančių verslų tikslas yra plėstis tarptautinėse rinkose. Tačiau tam labai svarbu suprasti, kokiais įrankiais naudotis, kaip pasiruošti ir prisitaikyti prie skirtingų rinkų ir jų pokyčių. Patarimais verslininkams pasidalino „Makes You Local“ atstovas Donatas Gudeli...

Linas Klimavičius, tarptautinės prekybos vystymosi kompanijos „Point One International“ partneris

Prognozuojama, kad 2023 m. trečiųjų šalių logistikos (3PL) rinkos pajamos pasieks 1,27 trln. JAV dolerių. Prie spartaus kompleksinės logistikos rinkos augimo smarkiai prisidėjo išaugęs el. komercijos sektorius, kuris padidino siuntų valdymo paslaugų aktualumą bei aukštus vartotojų lūkesčius tikintis...

Kalbino Dalia Vaitkutė-Šiaulienė, parengė Rita Gečiūnaitė

Pirkti ne fizinėje, o elektroninėje parduotuvėje – įprastas dalykas daugybei lietuvių. Tačiau kuri elektroninė parduotuvė gali būti pavadinta Lietuvos mylimiausiąja? Tą jau greitu metu padės išsiaiškinti prasidėję Mylimiausios Lietuvos elektroninės parduotuvės rinkimai.