darbuotojų motyvacija

13 straipsnių

dr. Alisa Miniotaitė, HRIZER sumanytoja ir vystytoja

Žmonės buriami į organizacijas dėl tikslo. Jei akcininkai ir steigėjai galėtų patys įgyvendinti savo užmačias, planą, veiktų vieni. O kai mūsų tikslas didesnis už mus pačius, kviečiame į pagalbą kitus žmones.

Renata Medvedeva, „iFuture INVESTMENTS“ vadovė

Vasara – gražių dienų bei poilsio metas. Ir dauguma iš mūsų matydami šiltas ir saulėtas dienas net nepastebėdami imame kur kas mažiau dėmesio skirti darbui. Kaip skelbia „grasshopper.com“, 25 proc. darbuotojų vasarą jaučiasi esantys mažiau produktyvūs, lyginant su kitais metų laikais. Taip pat 68 pr...

Dr. Alisa Miniotaitė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Lyderystės modulio vadovė

Šiuo metu daugelis žmonių išgyvena nerimą, nežinią dėl ateities, o saugumas yra vienas pamatinių žmogaus poreikių. Prigimtinė reakcija į pavojų yra bėgti, sustingti arba kovoti. Tad tokį elgesį ir matome: vieni pasinėrė į serialus (puikus būdas pabėgti nuo slogių minčių), kiti lyg transo apimti lauk...

Šių metų rudenį Lietuvoje duris atvers „Laimingo darbo institutas“ (Institute for Workplace Happiness) – tai nepriklausomas tyrimų institutas, objektyviais metodais matuosiantis bendrovių patrauklumą darbuotojams ir padedantis gerinti įmonių įvaizdį darbo rinkoje, rašoma pranešime spaudai.

Niekas neabejoja, kad didelė dalis įmonės sėkmės yra jos darbuotojai, jų turimos žinios ir patirtys. Tačiau kaip pritraukti ir išlaikyti profesionalius ir sėkmingus darbuotojus? Šis klausimas kamuoja daugelį įmonių, besivaržančių dėl geriausių specialistų rinkoje, rašoma pranešime žiniasklaidai. Kai...

Paulius Garkauskas

Kova dėl darbuotojų rinkoje tampa vis aršesnė. Be to, du skirtingi dalykai yra įdarbinti žmogų ir jį išlaikyti. Tokios priemonės kaip priedai prie atlyginimo ar mobilusis telefonas darbo ieškantiesiems jau senai nedaro įspūdžio, todėl darbdaviai priversti ieškoti netradicinių motyvavimo priemonių. V...

Šarūnas Ruzgys

Man ne kartą yra tekę girdėti svarstymų, kad nepaisant įmantrių ar paprastų darbuotojų motyvavimo schemų, esmė lieka nepakitusi – „cash is king“ arba „pinigai yra karalius“. Suprask, kad nepaisant visų pastangų, efektyviausias įrankis buvo ir lieka tiesmukas atlyginimo didinimas ar premijų išmokėjim...