Norėjo geresnio gyvenimo, o atsidūrė akligatvyje. Tokią frazę tam tikrais atvejais galima pavartoti kalbant apie transporto sektoriuje įsivyravusią problemą – Lietuvoje teisę dirbti gavusių vilkikų vairuotojų iš trečiųjų šalių „nuomą“ užsienio šalims. Dažnai kalbama apie nuostolį dėl vairuotojų „nuo...
darbuotojų kvotos
5 straipsnių
Lietuvos vežėjai jau jaučia bręstančią krizę. Vienos didžiausių Lietuvos transporto įmonių „Baltic Transline“ vadovas sako, kad traukiasi pagrindinės rinkos ir mažėja užsakymų. Tačiau didžiausia problema išlieka chroniškas vairuotojų trūkumas. Jo teigimu, šiame sektoriuje darbo sąlygos ir atlyginima...
Darbo migracijos sistemos voratinklis: kvotos išnaudotos, o dalis atsivežtų darbuotojų „nubyrėję“ į kitas šalis (2)
Lietuvos darbo migracijos sistemą apraizgęs įrankių, darbuotojų sąrašų ir juos prižiūrinčių institucijų voratinklis, į kurį papuola darbuotojai, darbdaviai ir valstybės tarnautojai, sako darbo rinkos ekspertai ir verslo atstovai. Pirmiausia jie beda pirštu į Trūkstamų profesijų sąrašą ir kvotų siste...
Kiek verti Lietuvos vežėjų argumentai ir kodėl Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (SADM) nenori į juos įsiklausyti? O gal nesvarbūs ir nereikalingi 700–800 mln. eurų mokesčių, kuriuos per metus į valstybės biudžetą suneša transporto ir saugojimo sektoriaus įmonės? Tokie klausimai kyla, kuomet ...
Vežėjai nerimauja dėl nustatytų kvotų vairuotojams: pritrūkus darbuotojų, verslas išsikeltų iš Lietuvos (360)
Vežėjų sektorius sako netrukus galimai susidursiantis su darbuotojų trūkumu, kurį šiemet gali lemti jam nustatytos žemos darbuotojų iš trečiųjų šalių įdarbinimo kvotos. Pasak atstovų, jos nuo 11,6 tūkst. turėtų būti padidintos iki 50-60 tūkst., o jei tai pavėluoti bus padaryta, yra tikimybė, kad tai...