Andrius Grigorjevas

34 straipsnių

Dovilė Jablonskaitė

Atmintis daro milžinišką įtaką veiksmams, patirtims ir elgesiui. Bet atmintis nėra koncepcija, kuri išskirtinai veikia individualius žmones – ji lygiai taip pat egzistuoja ir platesnėse grupinėse struktūrose. Ką atmintis reiškia įmonėms? Kada organizacinė atmintis gali tapti konkurenciniu pranašumu,...

Septintą kartą vykstančio konkurso „LiMA Metų CMO‘21“ komisija paskelbė stipriausių praėjusių metų rinkodaros vadovų dešimtuką. Nominantus į „LiMA Metų CMO’21“ titulą paskelbė Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ vadovas Linas Šiautkulis „Verslo žinių“ organizuo...

Lietuvos marketingo asociacija (LiMA)

Kas yra efektyvus sprendimas? Kokie dešimt klausimų gali būti vertingesni už šimtą? Kas turėtų atsitikti iki tol, kol pradedame galvoti performance, promo, prekės ženklas, kampanija? Pranešimas apie tuos atvejus, kai amato išmanymo neužtenka tam, kad efektyvumas ne tik atsirastų, bet ir nedingtų.

Kornelija Jasiūnaitė

Kiekviena krizė – tai nauja galimybė verslui. O geriausias kiekvieno verslo kompanionas, vedantis link naujų tikslų – marketingas bei kruopščiai apgalvota jo strategija. Kaipgi jam keistis ir adaptuotis prie naujų sąlygų? Koks marketingas gali atnešti didžiausią vertę organizacijai krizės metu?

Dalius Rakutis

Trofėjiniais ešeriais, sveriančiais kilogramą ir daugiau, gal pasigirti nedaug meškeriotojų. Dar mažiau žvejų juos tikslingai gaudo ir pagauna žiemą, nesant ledo dangos. Pakalbinau vieną iš šių žvejų rato – Andrių Grigorjevą – per sezoną pagaunantį ne vieną dešimtį stambių dryžuočių ir teigiantį, ka...

Duomenimis grįsti, rinkos tendencijas atitinkantys ir pritaikyti konkretaus vartotojo poreikiams marketingo sprendimai – tokią netolimą ateitį mato marketingo specialistai, kurie jau dabar pažįsta savo vartotoją geriau nei jie patys save ir bando pasiekti juos begaliniame informacijos sraute. Apie t...

Martin Huisman, Nyderlandų marketingo instituto valdybos pirmininkas ir verslo konsultavimo įmonės „Johnson Factory“ vadovas, „ Toyota “ ėjęs pardavimų ir marketingo vadovo pareigas, sako, kad marketinge, kaip ir lenktynėse, yra svarbu stiprus pasirengimas, greitis, dėmesio sutelkimas ir pasiruošima...

Spalio 10 d. Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) organizuojama konferencija „LiMA DAY KAUNAS‘19“ į Kauną sukviečia geriausius šios srities profesionalus – čia laukia 17 pranešėjų ir daugiau kaip 400 dalyvių. Šiemet LiMA kviečia pasvarstyti, ar verslui tikrai yra svarbiausias vartotojas. LiMA dire...