„Visų pirma norėčiau padėkoti sirgaliams už jų palaikymą. Prastai startavau ir apgadinau priekinį sparną. Tačiau išlikome kantrūs ir vėliau sugebėjome aplenkti Romainą ir Marką“, – sakė čempionato lyderis S. Vettelis.

„Sprendimą dėl padangų priėmėme dar pirmoje lenktynių atkarpoje, kadangi su pirmu komplektu išbuvome ilgiau nei mūsų varžovai. Važiuoti naudojant dviejų sustojimų taktiką nebuvo lengva, ypač viduriniame trasos sektoriuje. Tačiau viskas suveikė.“

S. Vettelis pridūrė, jog kol kas mėgaujasi pergalės akimirka ir per daug negalvoja apie tai, jog jau kitose lenktynėse gali užsitikrinti ketvirtą F-1 čempiono titulą: „Norėčiau pasimėgauti šia akimirka šiandiena. Manau, jog tai buvo fantastiškos lenktynės. Žmonės čia puikūs, todėl varžybos čia visada yra ypatingos. Nesvarbu kada tampi čempionu. Nugalėjau čia jau keturis kartus ir jau galvoju apie kitus metus.“

F. Alonso – daugiausiai taškų F-1 istorijoje pelnęs pilotas

Ketvirtas šios dienos F-1 lenktynėse Japonijoje finišavęs „Ferrari“ pilotas Fernandas Alonso tapo daugiausiai taškų „Formulės-1“ istorijoje pelniusiu lenktynininku. Ispanas pasidžiaugė tokiu pasiekimu bei tuo pačiu pridūrė, jog tik laiko klausimas kada jo pagrindinis varžovas Sebastianas Vettelis taps čempionu.

„Net jei Vettelis ir nefinišuos likusiose lenktynėse, aš turėsiu nugalėti beveik visose. Taigi, tai tik laiko klausimas kada Sebas ketvirtą kartą taps čempionu“, – po lenktynių sakė F. Alonso.

Fernando Alonso

„Dabar mūsų tikslai skirtingi. Šiandien sužinojau, jog tapau daugiausiai taškų F-1 istorijoje pelniusiu pilotu. Taigi, ši diena visai nebloga. Būti daugiausiai taškų pelniusiu F-1 pilotu yra kažkas ypatingo. Žinau, pasikeitė taškų sistema. Tačiau, kai mane taškų kiekiu kas nors aplenks, niekas to nebeprisimins.“

Ant apdovanojimų pakylos šiandien neužlipęs F. Alonso pasidžiaugė, jog „Ferrari“ ekipai pavyko surinkti daugiau taškų nei pagrindinei jos varžovei „Mercedes“: „Prieš mus važiavo keli itin stiprūs vyrukai. Vėliau kilo grėsmė ir iš Kimi pusės, tačiau lenktynės susiklostė gerai. Ketvirta vieta – geras rezultatas. Mums pasisekė, jog „Mercedes“ turėjo problemų. Nebuvome pakankamai greiti, kad galėtume kovoti dėl vietos ant apdovanojimų pakylos, tačiau kalbant apie situaciją konstruktorių įskaitoje, tai buvo geros lenktynės.“

M. Webberį nustebino pakeista taktika

Red Bull“ pilotas Markas Webberis neslepia, jog jį nustebino komandos sprendimas dviejų sustojimų taktiką pakeisti į trijų. Iš „pole“ startavęs australas jau pirmame posūkyje prarado poziciją „Lotus“ pilotui Romanui Grosjeanui. Tačiau sportininkas ilgą laiką sugebėjo už savęs išlaikyti komandos draugą Sebastianą Vettelį.

„Red Bull“ vėliau nusprendė dviem pilotams taikyti skirtingas taktikas. Du kartus stojęs S. Vettelis nugalėjo lenktynėse, tuo tarpu trijų sustojimų taktiką naudojęs M. Webberis turėjo tenkintis antra vieta.
„Buvau šiek tiek nustebintas, jog perėjome prie trijų sustojimų“, – sakė „Red Bull“ pilotas M. Webberis.

Markas Webberis

„Sebas išsilaikė šiek tiek ilgiau, tačiau ir mes galėjome stoti tik du kartus. Galų gale Sebas gerai pasirodė šiose lenktynėse, jo taktika suveikė puikiai. Tuo tarpu trijų sustojimų taktika nebuvo absurdiška.“

M. Webberis pridūrė, jog žinojo, kad lenktynių pabaigoje aplenkti Romainą Grosjeaną nebus lengva: „Lenktynėms artėjant prie pabaigos DRS nėra itin efektyvi, kadangi tokiais atvejais atsiremiama į apsukų ribotuvą. Tikėjausi jį aplenkti anksčiau, nes žinojau, kad jo padangos yra prastesnės būklės, tačiau jį pasivijus mano sparnų atakos kampai buvo mažesni.“

R. Grosjeanas: galvojau, kad galiu nugalėti

Trečias finišavęs „Lotus“ pilotas Romanas Grosjeanas prasitarė, jog kurį laiką galvojo, kad šiandien gali iškovoti pirmąją pergalę F-1. Prancūzas puikiai startavo ir jau po pirmojo posūkio važiavo pirmas. Sportininkas ilgą laiką pirmavo, tačiau 41-ame varžybų rate prarado poziciją pergalę iškovojusiam Sebastianui Vetteliui. Vėliau prancūzas nusileido ir kitam „Red Bull“ pilotui Markui Webberiui.

Romainas Grosjeanas

„Kurį laiką maniau, kad šiandien galiu iškovoti pirmąją pergalę“, – sakė „Lotus“ lenktynininkas R. Grosjeanas. - Buvome greiti su vidutinio kietumo padangomis. Deja, automobilis nebuvo toks geras ant jo užėjus kietas padangas.“

Prancūzas pridūrė, jog lenktynių pabaigoje negalėjo pasipriešinti greičiau važiavusiems „Red Bull“ pilotams: „Lenktynių pabaigoje vyko graži kova su Marku. Negalėjau nuo jo pabėgti su kietesnėmis padangomis. Nemanėme, jog šiandien turėjome šansų įveikti „Red Bull“ todėl finišavome ten, kur ir tikėjomės būti. Viskas buvo gražu iki lenktynių pabaigos. Pasivijome lėtesnius pilotus, kurie man sutrukdė ne kartą.“