Po Australijos GP Danielis Ricciardo buvo diskvalifikuotas po to, kai nustačius paaiškėjo, jog australo automobilyje varžybų metu buvo viršyta nustatyta degalų srauto norma – 100 kg/val. „Red Bull“ į tai atitinkamai sureagavo ir pateikė apeliaciją. Pastaroji bus svarstoma balandžio 14 d.

„Red Bull“ vadovas Ch. Horneris ragina komandas vienytis ir kartu su Tarptautine automobilių federacija (FIA) spręsti iškilusią problemą.

„Turime rasti geresnį būdą, ypač dabar, kai skirtumai tokie maži, o įtaką pajėgumui tokia didelė“, – kalbėjo „Red Bull“ ekipos vadovas C. Horneris. - Nuo jutiklio suderinamumo priklauso tavo pajėgumas. Taip neturėtų būti. Komandos įsigis šimtus jutiklių, kaip tai jau padarė kai kurie gamintojai, ir bandys išsirinkti geriausią. Tai lyg dalyvavimas kartingo varžybose, kur nuolat bandoma išsirinkti geriausią karbiuratorių. Nemanau, kad tai yra teisinga“.

Ch. Hornerio teigimu, komandos ir FIA turi rasti bendrą sprendimą, kuris tenkintu abi puses.

„Žinome, kad Melburne kai kurioms komandoms jutikliai visai neveikė. Tad turime rasti tvirtą sprendimą, kad galėtume pasitikėti FIA matavimais. Manau, kad išeities turėtų ieškoti komandų atstovai bei FIA technikos vyrukai. Dabar per daug pastatyta ant kortos, kad pasitikėti jutikliu, kuris pateikia netikslius duomenis“.

„Red Bull“ ekipos vadovo teigimu, turėtų būti naudojamas daugiau nei vienas degalų srauto jutiklis.

„Lėktuvuose yra trys jutikliai. Jei vienas iš jų pateikia galimai klaidingą informaciją, pasikliaujama kitais dviem. F-1 tai visiškai nauja technologija. Dabar visi bandome pasikliauti jutikliu, kuris jau sukėlė problemų“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)