„Manome, kad daugelis lenktynininkų pasirinks tris sustojimus, nors įmanoma stoti ir du kartus, ypač tiems, kas startuos vidutinio kietumo padangomis. Padangų dilimas mažės senkant degalų atsargoms ir trasą vis labiau dengiant gumos sluoksniui“, – prognozavo italų kompanijos autosporto vadovas Paulas Hembery.

Septyni geriausiai kvalifikacijoje pasirodę lenktynininkai varžybas pradės paskutinėje dalyje jau naudotomis greitomis, bet nepatvariomis minkštosiomis padangomis. Prognozuojama, kad jų užteks penkiems, daugiausiai dešimčiai, ratų.

Daugumą kitų, įskaitant ir iš devintosios vietos startuosiantį čempionato lyderį Sebastianą Vettelį iš „Red Bull“, lenktynes pradės kietesnėmis padangomis ir pirmuosius sustojimus atliks pastebimai vėliau, o minkštąsias turės padanaudoti kitose varžybų atkarpose – pavyzdžiui, pačioje pabaigoje, kai automobiliai lengvi ir padangos dėvisi mažiausiai.

„Manau, kad mūsų rytoj laukia sudėtingos lenktynės. Net nežinome, kas bus“, – prognozavo „Mercedes“ komandos vadovas Rossas Brawnas.

„Pirmajame dešimtuke yra du stiprūs varžovai, galbūt trys, įskaičiuojant Hulkenbergą („Sauber“ – red. past.), naudosiantys kietesnes padangas. Ir jie kurį laiką pirmaus“, – tokį lenktynių scenarijų dėliojo strategas.

„Laukia įdomios lenktynės. Naudojantys minkštąsias nukris žemyn tarp kitų, todėl rikiuotėje reikės ieškoti laisvų erdvių (sugrįžimui po sustojimų). Manau, kad laukia puikios lenktynės. Net kietesnėmis padangomis negali maksimaliu greičiu važiuoti 20 ratų – jas taip pat reikia tausoti.“