Pagrindiniai dalykai, kurie labiausiai rūpėjo komandoms, tai technikos patikimumas ir sklandus naujųjų jėgainių darbas.

„Ferrari“ specialistas mano, jog su laiku ekipos vis daugiau ims skirti dėmesio aerodinamikai. Tai reiškia, jog automobiliai, kurie dabar toli gražu neatspindi savo tikrojo potencialo, ims greitėti.

„Pažiūrėkite į galinius sparnus. Jie primena tuos, kuriuos naudojame Kanados GP metu“, – pasakojo „Ferrari“ technikos direktorius J. Allisonas. - Būtent gale dingo daugiausiai prispaudžiamosios jėgos. Neliko ir apipučiamo dugno. Tačiau naujosios taisyklės siūlo naujas galimybes. Taigi įkalnė, kurią turime įveikti ieškant daugiau prispaudžiamosios galios yra itin aukšta“.

McLaren“ pilotas Jensonas Buttonas taip pat mano, kad nauji automobiliai taps akivaizdžiai greitesni dar iki pirmų sezono lenktynių Melburne, Australijoje.

„Pirmose lenktynėse visi bus daug greitesni. O sezono gale turėtume atsilikti visai nedaug nuo seniau pasiektų laikų, galbūt pora sekundžių“, – kalbėjo britas.

Williams“ specialisto Rodo Nelsono teigimu, artėjančiuose bandymuose, kurie vyks Bahreine, komandos skirs daugiau dėmesio greičiui.

„Mano sąraše yra 300 dalykų, kuriuos turime padaryti. Manau, kad 50 jau atlikome“, – sakė „Williams“ specialistas. - Turime tikrai daug darbo. Vis dar turime įveikti pilną lenktynių distanciją. Kvalifikacinis režimas ne visada yra pats svarbiausias. Turime dar daug ką išbandyti – padangų nusidėvėjimą, automobilio greitį pirmame rate ir taip toliau. Į antrus bandymus Bahreine atsivešime keletą naujų aerodinaminių elementų, kuriuos galbūt naudosime Melburne“.