Tačiau, N. Laudos nuomone, reikėtų visiškai neužsiimti incidentų tyrimu.

„Aš kalbėjau su Bernie (Ecclstone'u) apie tai, Austrijoje taip pat kalbėjausi ir su Charlie. Man labai nepatinka, kai žiūriu lenktynes kaip kad Kanados GP, Nico (Rosbergas) ir Lewisas (Hamiltonas) atkakliai kovoja pirmame posūkyje ir televizijos ekranuose išvystame užrašą, kad jie yra tiriami.“

„Aš nuėjau pas Charlie ir Bernie bei pasakiau, kad reikėtų grąžinti senus laikus, kai Piquet užvožė kitam vyrukui Hokenhaime“, tęsė austras.

N. Lauda tiki, kad FIA nesikišimas į incidentus ne tik pagerintų reginį, nes pilotai nebijotų labiau rizikuoti, bet ir grąžintų emocijas lenktynininkams, kai šie atsidurtų keblesnėse situacijose.

„Žiūrovai nusisuka nuo mūsų, nes mes daugiau nesame lenktynininkai. Netgi incidentas tarp Perezo ir Massos buvo normalus lenktynių epizodas, ačiū Dievui, nieko blogo nenutiko, taip turėjo ir likti“, - kalbėjo vienas „Mercedes“ ekipos vadovų.

„Tai turėtų liautis. Jei kas nors nori protestuoti po lenktynių, puiku, tegul tai daro. Tai kainuoja daug pinigų, reikalauja daug advokatų bei daug mėšlo. Todėl tai nevyktų. Aš leisčiau pilotams laisvai lenktyniauti. Dabar viskas yra pernelyg kontroliuojama“.