Australas pernelyg sumažino greitį prieš pat pasibaigiant kvalifikacijai skirtam laikui ir jau nebespėjo pradėti paskutiniojo mėginimo.

„Manau, kad iš bolido pavyko išspausti viską, kas buvo įmanoma, kai spaudžiau. Bėda, kad kai trasa buvo greičiausia, aš iš esmės nespaudžiau“, – apgailestavo M. Webberis.

„Manėme, kad turime šiek tiek daugiau laiko. Na, aš maniau, kad turiu daugiau laiko ir daugiau ratų bandymams. Pabaigoje, kai atėjo laikas pradėti paskutinį ratą, aš pamačiau raudoną vėliavą ar raudoną šviesą.“
„Esu nusivylęs, bet kartais taip jau susiklosto. Esame penkti, iš tokios pozicijos tikrai galime lenktyniauti“.

Christianas Horneris, „Red Bull“ komandos vadovas, pažymėjo, kad ekipa padarė viską, kad M. Webberis paskutinįjį bandymą atliktų pačiomis geriausiomis sąlygomis.

„Abu lenktynininkai turėjo pasirinkimą: vienas plius vienas arba penki greitieji ratai“.

„Sebastianas (Vettelis, laimėjęs „pole“ poziciją – red. past.) po pirmojo nedelsdamas radijo ryšiu pranešė norintis sustoti, todėl jis ir važiavo vieną plius vieną, o Markas nusprendė likti penkis ratus“.

„Labai gaila, nes planavome, kad jis paskutinį ratą pradės pačiu laiku, kad bus paskutinis bolidas, važiuosiantis pačiomis geriausiomis sąlygomis. Deja, jis pernelyg sumažino greitį“.

„Jis buvo pirmasis, kirtęs finišo liniją jau pasibaigus kvalifikacijai, nors padarėme viską, kad jis būtų paskutinis dar prieš pačią pabaigą“.