Tarptautinė automobilių federacija (FIA) ir jutiklių gamintojas bei tiekėjas „Gill Sensors“ glaudžiai bendradarbiavo ir darė viską, kad ateityje būtų išvengta bet kokių nesklandumų.

Buvo nustatyta, jog problemų su pateikiamų duomenų tikslumu kildavo kvalifikacinių važiavimų metu, kuomet ekipos į savo bolidus įpildavo šalto kuro. Tačiau atnaujinus jutiklius, tai nebeturėtų kelti problemų.

„Manau, kad su bet kokia nauja sistema gali kilti įvairių problemų. Jų pasitaikė šių metų sezono pradžioje. Tačiau situacija pagerėjo“, – pasakojo FIA atstovas ir F-1 lenktynių direktorius Charlie Whitingas.

„Čia mes komandoms pristatėme atnaujintus degalų srovės jutiklius, su kuriais neturėtų kilti rimtesnių problemų. Manome, kad bėdų kilo dėl šalto kuro, kuris patekdavo į automobilį, ypač kvalifikacijoje. Automobilis grįždavo į garažą, į jo baką būdavo pripilama degalų, kuris greitai pakeisdavo prieš tai bake buvusio kuro temperatūrą. Tikimės, kad su atnaujintais jutikliais bus išvengta panašių problemų.“

Kalbama, kad minėtuosius degalų srovės jutiklius gamina ne tik „Gill Sensors“, bet ir kita britų kompanija „Sentronics“. Tiesa, tik pirmosios jutikliai šiemet yra naudojami F-1. Jei „Sentronics“ jutikliai bus homologuoti federacijos, komandos 2015 m. sezonui turės iš ko rinktis.

„Ar yra planas kitais metais pristatyti naują tiekėją? Žinome, kad yra viena kompanija, kuri bando gaminti jutiklius. Jei jie atitiks mūsų reikalavimus, mes juos homologuosime. Tokiu atveju komandos turės iš ko rinktis.“