- Kaip jūs rengiatės startui?

- Tikriausiai, kad aš nuvilsiu daugelį aistruolių vien dėl to, kad prieš startą aš nieko ypatingo nedarau. Aš į trasą atvažiuoju pakankamai anksti – maždaug 3,5 valandos iki varžybų pradžios. Mes surengiame susirinkimą su inžinieriais, aptariame strategiją, sustojimų skaičių ir panašius dalykus. Po to aš einu į pilotų paradą, kad pasisveikinčiau su savo gerbėjais. Kai sugrįžtu, iki pradžios belieka 30 minučių. Aš skambinu savo šeimai ir draugei, norėdamas pranešti jiems naujienas. O po to jau sėdu į automobilį. Visa tai palyginti rutina, nieko ypatingo.

- O kokia yra naktinių vakarėlių prasmė?

- Praleisti juos su draugais, nes kitą dieną nereikia keltis ir anksti keliauti į darbą. Mat po vakarėlių ne tiek jau daug jėgų lieka.

- Kas privalo būti piloto kambaryje ir jo bokse?

- Nieko ypatingo. Arba pasakysiu taip: aš esu labai punktualus žmogus, todėl mano kambaryje yra labai daug popierių, kuriose išrašyta mano darbotvarkė minučių tikslumu. Iš aš iš jų išbraukiu jau įvykusius faktus. Tai savotiška mano psichologinė meditacija stumiant minutes iki starto pradžios.

- Kokie maisto produktai turi būti jūsų namų šaldytuve?

- Turint galvoje nuolatines keliones, tai produktai, kurie neganda 3-4 savaites. Paskutinę dieną prieš išvažiavimą šaldytuvas būna praktiškai tuščias – visa, kas nesuvalgyta ir gali sugesti, iškeliauja į šiukšlių dėžę. O kai sugrįžtu, tai vėl einu į parduotuvę.

- Kokie bruožai išskiria gerą jūsų komandos kolegą pilotą?

- Greitas, lojalus komandai, su geru humoro jausmu. Mes praleidžiame labai daug laiko kartu. Todėl neatmestinos ir stresinės situacijos. Nebūtinai tarp dviejų pilotų. Konfliktai gali kilti ir su kitais komandos nariais, ir komandos viduje. Tokiais atvejais būtina labai greitai reaguoti, geriausiai su humoro jausmu, o ne rodyti kaprizus. Tai labai padeda.

- Ką reikia daryti, norint susidoroti su stresu, patiriamu oro uoste?

- Aš neturiu šiuo klausimu patarimo. Aš labai daug laiko praleidžiu oro uostuose, kadangi nemėgstu atvažiuoti paskutinę minutę. Aš stengiuosi išvengti kvailų išgyvenimų dėl to, kad galima pavėluoti į lėktuvą. Todėl, jei mano vairuotojas sako, kad atvažiuos manęs paimti 9 val. nuvežti į oro uostą, aš prašau jo atvažiuoti 8.30 val. Šis papildomas pusvalandis neleidžia man jaudintis.

- Kokių savybių reikia nori tapti geru lenktynininku?

- Kartai jis privalo būti tikru aktoriumi. Tai padeda situacijose, kuomet nereikia pasakyti visos teisybės – tokiais momentais reikia pasitelksi aktorinį meistriškumą. Kita vertus, tam tikra prasme reikia būti savotišku egoistu, bet ne agresyviu, kad jus toleruotų jūsų aplinka.

- Kas yra būtina norint apsipalaiduoti po varžybų?

- Įprastai aš peržiūriu lenktynių vaizdo įrašą. Tai leidžia blaiviai įvertinti savo veiksmus ir užversti dar vieną puslapį. Jei vaizdo medžiagos neperžiūriu, tai nuolat galvoju: kas buvo vienoje lenktynių fazėje, o kas – kitoje. Kai peržiūriu kartojimą, lenktynės man jau tampa istorija ir aš galiu judėti į priekį.

- Kokiomis savybės turi pasižymėti pačios aukščiausios klasės lenktynių trasa?

- Greitais posūkiais. Tik tai. Posūkiuose, kuriuose jūs galite atakuoti ties rizikos ribos, jūs gaunate maksimalią adrenalino dozę. Mano atrodo, kad visai tai yra Sudzukoje.

- Kokias pagrindines aplikacijas jūs turite savo telefone?

- Tikriausiai, kad „Twitter“. Man labai patinka bendrauti su fanais. Be to, aš iš ten sužinau visas naujienas. Žinoma, to nesulyginsi su rytiniu laikraščių skaitymu, bet, jei iš ryto sužinai naujienų srautą telefone, tai žinai beveik viską.

- Kokiomis pagrindinėmis savybėmis turi pasižymės F-1 komandos vadovas?

- Atvirai? Man patinka vadovai, kurie turi labai realistinių tikslų. Įvertinus komandos resursus ir galimybes, daug geriau, jei jie sako tikrą tiesą. Jei vadovas žada daugiau, o realybė būna kitokia, tai daugelį nuvilia, tai tikrai nepadeda. Yra kai kurių vadovų, kurie naudoja panašius triukus. Man tai labai nepatinka – aš noriu girdėti tiesą tiesiai į akis.

- Kokį GP etapą jūs norėtumėte aplankyti kaip žiūrovas nors kartą per gyvenimą?

- Jei norite aštrių pojūčių, būtinai nuvažiuokite į Monaką, o jei jūs aistringas fanas, reikia važiuoti į Monzą.

Daugiau F-1 naujienų skaitykite čia.