Praėjusį sekmadienį federacijos išplatintame pranešime teigiama, jog „Sidabrinėms strėlėms“ buvo leista atlikti bandymus tik tuo atveju, jei juose dalyvaus ir kitos komandos bei „Mercedes“ automobiliu naudosis „Pirelli“, o ne pati komanda.

Red Bull“ ekipos vadovas Christianas Horneris teigia žinojęs apie praėjusiais metais gautą italų kompanijos laišką, kuriame buvo užsiminta apie galimus padangų bandymus. Tačiau brito teigimu, nebuvo jokios kalbos apie tai, jog bandymuose bus galima dalyvauti su šių metų automobiliais.

F-1 taisyklės draudžia sezono metu bandyti tiek padangas, tiek automobilius. Tiesa, bandymai galimi tik tuo atveju, jei juose dalyvauja jaunieji pilotai.

„Mes niekada neturėjome tokios minties, kad visa tai nenusižengia taisyklėms“, – kalbėjo „Red Bull“ vadovas. - Žinoma, „Pirelli“ kurį laiką norėjo surengti bandymus. Buvo pasiektas toks kompromisas, kad jie bandymuose naudos „Lotus“ („Renault“) techniką. Anksčiau jie tai darė „Toyota“ automobiliu. Toks buvo kompromisas“.

„Vienu momentu buvo pasiūlymas, kad „Pirelli“ bandymuose turėtų dalyvauti su čempionate nugalėjusia komanda. Tačiau į tai buvo sureaguota itin neigiamai. Toks pasiūlymas niekada nebūtų sulaukęs visų komandų sutikimo“.

„Visada egzistavo prašymas dėl bandymų. Tačiau atsižvelgus į taisykles, tai buvo neįmanoma.“

„Ferrari“ ekipos vadovas Stefano Domenicali teigė, jog italų komanda puikiai žinojo, jog padangų bandymuose naudoti šių metų automobilio nebuvo galima.

„Pastaruosius porą metų buvo žinoma, kad „Pirelli“, norėdama atlikti tam tikrus bandymus, kreipėsi į visas komandas“, – sakė italų komandos vadovas. - Mums visą laiką buvo aišku, kad negalime dalyvauti padangų bandymuose su šių metų automobiliu. Nors jie mūsų formaliai ir neprašė, mums buvo aišku, kad to daryti negalima“.

Nors „Lotus“, priešingai nei „Red Bull“ ir „Ferrari“ nesikreipė į FIA dėl slaptų bandymų, komandos vadovas Ericas Boullier yra taip pat nepatenkintas „Sidabrinių strėlių“ veiksmais.

„Ne“, – atsakė E. Boullier, paklaustas ar šiemet „Lotus“ komandos buvo paprašyta sudalyvauti bandymuose su 2013 metų automobiliu. - Girdėjau tuos pačius gandus apie tariamą FIA leidimą dalyvauti bandymuose. Nesvarbu koks tai buvo leidimas, tai daryti turėtų būti leista visoms ekipoms. Apie tai reiktų visus informuoti, o ne tiesiog imti ir kažkur dalyvauti bandymuose“.

E. Boullier teigimu, pagrindinė problema, apie kurią dabar intensyviai diskutuojama yra ta, jog buvo pažeistos taisyklės.

„Yra sporto reglamentas. Be to turime ir susitarimą tarp komandų. Jie galėjo įgyti pranašumą ir jie tai padarė. Tačiau visa tai yra labiau susiję su tuo, jog buvo pažeistos taisyklės“.