Tvirtinama, kad dalis „Formulės-1“ komandų yra labai nepatenkintos italų kompanijos šių metų modelio produkcija – esą ši apriboja greičiausius bolidus ir neleidžia juos turintiems išnaudoti pilno technikos potencialo.

Šioje stovykloje balsingiausi, panašu, yra „Mercedes“ ir „Red Bull“.
Kitoje ringo pusėje – padangas atlaidžiau naudojančių bolidų savininkai, ypač „Lotus“. Šios komandos lenktynininkui Kimi RaikkonenuiPirelli“ produkcija Australijoje nekėlė jokių problemų, kai pagrindiniai varžovai tais pačiais ratais galėjo įveikti tik trumpesnę distanciją.

Įdomu tai, kad leidinio žurnalistus „Mercedes“ autosporto vadovas Toto Wolffas jau patikino, kad sprendimas pakeisti produkciją jau priimtas. Jo teigimu, „Pirelli“ jau iki kitų lenktynių Bahreine pakietins šiam sezonui skirtų padangų gumą.

Pačios italų kompanijos atstovai „Auto Motor und Sport“ paneigė jau priėmę sprendimą imtis pokyčių. „Pirelli“ autosporto vadovas Paulas Hembery užtikrino, kad padangų sudėtis bus keičiama tik gavus vieningą visų komandų prašymą, o ne paisant kelių ekipų interesų.

„Jei ką nors padarysime ir staiga dvi ar trys komandos taps nebekonkurencingos, o kiti netikėtai pagreitės, turėsime naują problemą“, – paaiškino specialistas.

Primename, kad šių metų sezonui skirtos „Pirelli“ padangos yra minkštesnio gumos mišinio negu pernai. Be to, pakeista ratų konstrukcija – ji mažiau deformuojasi posūkiuose. Pabaigai, padangos yra lengviau sušildomos iki darbinės temperatūros.