„Suprantame gyventojų susirūpinimą ir norą su kuo mažesne rizika apsirūpinti būtiniausiais maisto ir kitais produktais ir atsiprašome už kylančius nepatogumus. Visi dabar susiduriame su neįprasta ir iššūkių kupina situacija. Stengiamės kuo greičiau įgyvendinti sprendimus, leisiančius mums priimti ir įvykdyti dar daugiau užsakymų.

Jau esame padidinę per dieną įvykdomų užsakymų skaičių (pristatymui ir atsiėmimui) ir ties tuo neketiname sustoti. Visos mūsų pastangos šiuo metu nukreiptos į paslaugos apimčių didinimą“, – sako elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ direktorius Andrius Mikalauskas.

Priima daugiau darbuotojų ir įveda naktinę pamainą

„Darbuotojų ir transporto priemonių skaičiaus klausimus jau sprendžiame. Nuo šiandien „Barboroje“ priimame papildomų žmonių, kurie padės surinkti daugiau užsakymų, taip pat juos išvežioti. Taip pat pasirūpinome papildomomis transporto priemonėmis, ketiname įvesti naktinę pamainą. Visos šios priemonės padės mums surinkti daugiau užsakymų ir pristatyti prekes didesniam pirkėjų skaičiui, maksimaliai išlaikant paslaugos kokybę. Kartu suteikiame galimybę užsidirbti žmonės, kurie šiuo sudėtingu laikotarpiu liko be darbo“, – pokyčius pristato A. Mikalauskas.

„Barbora“ ir toliau skatina protingą apsipirkimą ir ragina gyventojus nekaupti maisto produktų atsargų. Pastebima, kad vidutinis klientų krepšelis išaugęs daugiau nei trečdaliu.

Šiuo metu maisto tiekimas į parduotuves, iš kurių „Barbora“ surenka užsakymus, vyksta padidintu tempu.

„Šiuo metu turime priėmę užsakymų 3-4 dienoms į priekį. Jei matome, kad užsakymus galėsime įgyvendinti greičiau, stengiamės dienos metu priimti jų papildomai. Tokiu atveju klientai gauna galimybę pateikti užsakymą net tai pačiai dienai.

Visgi, šiuos papildomus užsakymus greitai išperka. Tikimės gyventojų kantrybės ir supratingumo, jeigu pirkinių krepšelyje neras vienos ar kitos užsakytos prekės. Dedame visas pastangas, kad pirkėjus pasiektų visos užsakytos prekės“, – sako „Barboros“ vadovas.

Pirkėjus ir kurjerius saugo bekontakčiu prekių pristatymu

Siekiant apsaugoti tiek pirkėjus, tiek prekes pristatančius kurjerius, „Barbora“ jau nuo savaitgalio pristatė naują pristatymo būdą – „Pristatymas iki namų durų“. Jį galima pasirinkti prekių užsakymo metu. Pasirinkus šį būdą, kurjeris prekes pristatys prie namų durų ir skambučiu ar trumpąja SMS žinute informuos apie pristatymą.

Taip pat „Barbora“ laikinai apribojo galimybes už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais arba kortele prekių pristatymo metu. Už prekes gyventojai gali atsiskaityti per elektroninę bankininkystę arba prie paskyros prijungę savo mokėjimo kortelę.

„Manome, kad pirkėjams tai nesukels nepatogumų. Šias priemones taikome tiek dėl mūsų kurjerių, tiek dėl pačių pirkėjų saugumo. Kurjeriams taip pat suteikėme visas reikalingas prevencijos priemones –pirštines, dezinfekcinį skystį rankoms ir paviršių valymui. Reguliariai dezinfekuojame patalpas ir transporto priemones“, – saugumo priemones vardija A. Mikalauskas.

„Barbora“ ragina gyventojus pasinaudoti ir kitais bekontakčio prekių atsiėmimo būdais – prekes atsiimti „Barbora“ pirkinių stotelėse arba „Drive-in“ taškuose, kur prekės pristatomos tiesiai į automobilio bagažinę. Pastebima, kad gyventojai šiuos prekių atsiėmimo būdus pastarosiomis dienomis renkasi dažniau.

Delfi primena, kad maisto pristatymo paslaugas taip pat vykdo ir „Rimi“ prekybos tinklas - „Rimi.lt“ bei „Iki“ per programėlę „LastMile“. Apie tai, kad svarsto galimybę pristatinėti maisto produktus, praneša ir „Circle K“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (96)