„Esu žmogus, kuris iš esmės yra vadovas. Tokia visą laiką ir jaučiuosi. Manęs netenkina kažkam dirbti, noriu kurti savo verslą, o ne kažkam uždirbinėti. Gal čia grubiai šneku, bet man gyvenime tiesiog to neužteko, turėjau didesnių tikslų“, - tvirtai sako ji.

Ne grožio salonas

Savo grožio verslą moteris įkūrė daugmaž prieš ketverius metus. Tačiau ji kategoriškai nesutinka, kad tai grožio salonas, Rūta savo įmonę „Make My Day“ vadina makiažo dirbtuvėmis: „Turime kitokią koncepciją, esame vieta, kur moteris gali ateiti pasidaryti profesionalų makiažą ir tuo pačiu įsigyti profesionalios kosmetikos, kurią Lietuvoje platiname tik mes. Žinote, gal moteris tiesiog nori užlėkti per pietų pertrauką, greitai pasitvarkyti veiduką, atšviežinti tušą, lūpas ir atsinaujinti.“

Rūta niekada nenorėjo, kad jos dirbtuvės atrodytų kaip tradicinis grožio salonas, kuriame galima pasidaryti naują šukuoseną, apsikirpti plaukus ar pasidaryti manikiūrą. Ji siekė sukurti moterims mažą šventę, kada jos ne tik būtų padažytos, bet ir individualiai supažindintos su joms tinkančiomis spalvomis, pakonsultuotos.

„Toks konceptas labai populiarus Amerikoje, kai, pavyzdžiui, profesionalaus brando „Sigma“ parduotuvėje galima ne tik įsigyti geros kokybės produktą, bet ten dirbančios merginos ir pakonsultuos, kaip naudotis tam tikru šepetėliu, padės išrinkti prekes. Ir jos nėra šiaip sau konsultantės, o profesionalios visažistės. Tai mes čia norime daryti kažką panašaus, nekopijuojame, bet pateikiau kaip pavyzdį, į ką panašus mūsų konceptas“, - sako ji.

Lietuvės nori atrodyti natūraliai

Rūta nusijuokia, kad didžiausia tendencija, kurią pastebėjo, dirbdama šį darbą – lietuvaitės nori atrodyti kuo natūraliau. „Mūsų klienčių amžius yra didesnis, prasideda nuo kokių 26-27 metų, tai gal ir tas skonis kitoks, išlavintas. Jos nori atrodyti natūraliai, kad nebūtų juntamo jokio sluoksnio“, - sako ji.

Kartais dirbtuvėse dirbančioms visažistėms tenka moteris ir atkalbinėti nuo pageidaujamo itin ryškaus makiažo, tačiau tenka atrasti abi puses tenkinančią ribą. „Ne visi juk žmonės turi gerą skonį, bet jei jų yra toks skonis, kuris, mano akimis, yra nemadingas, tiesiog darau tai, ko nori klientė ir bandau įdėti modernumo.

Į makiažo dirbtuves dažnai užsuka ir įžymiausios Lietuvos garsenybės. Rūta gali pasididžiuoti, kad dirbtuvėse lankėsi „Pinup Girls“ merginų grupė, Natalija Bunkė, Katažina Zvonkuvienė, Monika Linkytė, Kristina Ivanova, Erika Jennings ir daugelis kitų garsių moterų.

„Jos yra paprastos moterys, tokios pačios kaip mes visi. Kartais paprastas klientas yra žymiai įnoringesnis, nei jos. Žinote, vis tiek įžymybės gyvena kitokį gyvenimą ir jos mažiau sureikšmina tokius dalykus, labai konkrečiai žino, ko nori. Labai paprasta su jomis dirbti“, - sako ji.

Rūta pripažįsta, kad kaip ir kiekviename darbe, visada atsiranda įnoringų klienčių, kurios lieka nepatenkintos, kad ir kaip stengiesi, tačiau jos dirbtuvėse tai pasitaiko itin retai. „Šimtu procentų niekada visiems neįtiksi, nes žmogus toks jau yra sutvėrimas. Bet labai mažai tokių – vienetais galima skaičiuoti“, - šypsosi ji.

Planai plėstis

Nors nuosavas verslas moteriai buvo visiškai nauja patirtis, o žinių, kaip tą daryti – neturėjo, jos nei kiek tai neišgąsdino. Atvirkščiai, tai dar labiau pastūmėjo siekti savo jau paauglystėje užsibrėžtų tikslų. Patirties neturėjusiai moteriai – viskas ėjosi kaip iš pypkės, todėl prieš metus
Rūta atidarė antras tokias makiažo dirbtuves – parduotuvę.

„Pirmiausia, ką aš norėčiau pasakyti, kad žmogus turi suprasti, kas tikrai jį domina. Nesu baigusi finansų ir manęs jie nedomina, nėjau dirbti į banką – tai būtų ne mano vieta. Reikia suprasti, kas gyvenime labiausiai patinka, nes pati didžiausia laimė yra iš to ir uždirbti“, - tvirtai sako ji.

Rūta tvirtina, kad makiažo kainą stengiasi padaryti prieinamą visoms, nors kartais atsiranda ir nepatenkintų moterų. „Būna visko, bet labai retai. Gal dėl to, kad, kaip minėjau, mūsų klientės yra vyresnio amžiaus“. Vakarinio makiažo kaina makiažo dirbtuvėse kainuoja apie 35-40 eurų, dieninio – 25 eurai.
Makiažas

Šiandien Rūtos galvoje jau trečia tokia parduotuvė, tačiau nieko daugiau apie tai ji nenori atskleisti. Vis dėlto ji pripažįsta – kurti verslą Lietuvoje yra sunku, nes smulkus verslas sumoka tokius pačius mokesčius, kaip ir stambios įmonės. Tai Rūtą kiek liūdina, tačiau ji net nežada sustoti.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (106)