„Kia“ – iššūkius mėgstantis prekės ženklas, o mūsų galimybės lenkia bendrą pramonės lygį. Tai įrodo ir augantis pirkėjų, atrandančių naujuosius „Kia“ modelius, skaičius“, - sakė KMA viceprezidentas Michaelas Sprague'as.

„Visiškai naujo 2016-ųjų metų „Optima“ ir beveik neatpažįstamai pasikeitusio „Sportage“ modelio debiutas yra geras postūmis „Kia“ kompanijai patraukti dar daugiau pirkėjų dėmesio“, - pridūrė jis.

Gamintojo pranešime žiniasklaidai teigiama, kad kurdami iš viso šešias, SEMA parodoje eksponuojamas, unikalias „Kia“ transporto priemones dizaineriai įkvėpimo sėmėsi iš Jungtinių Amerikos šalies kraštovaizdžių.

Siūlome pasigrožėti koncepcinių modelių „A1A Optima“, „PacWest Adventure Sorento“, „Photo Safari Sedona“, „Forte Koup Mud Bogger“, „Ballast Point Sedona“ ir „Trail’ster“ nuotraukomis.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)