Nuo pat šio sezono pradžios iki Italijos GP abu „Mecedes“ pilotai buvo panaudoję tik po du jėgos agregatus, bet į etapą Monzoje komandos motoristai atvežė 2016 metų jėgainės prototipą, norėdami jį išbandyti realiomis lenktynių sąlygomis.

Ant Lewiso Hamiltono mašinos jis atidirbo be jokių problemų, o štai N. Rosbergo technikoje jį teko pakeisti prieš kvalifikaciją dėl problemų su aušinimo sistema.

Po nuodugnių modernizuoto jėgos agregato tyrimo paaiškėjo, kad vidaus degimo variklis neturėjo jokių rimtų defektų ir komanda jį planavo naudoti Singapūro etape. Ketvirtadienį šis variklis buvo užvestas kontroliuojant FIA atstovams, bet vėliau buvo nutarta viską atidėti iki Japonijos GP etapo Suzukoje, kadangi keičiant jėgainę būtų prarasta daug laiko ir tai galėtų sutrukdyti N. Rosbergui tinkamai pasiruošti varžyboms.

N. Rosbergas sakė, kad „mes buvome priversti ieškoti kompromiso. Nežinau, ar tai atsilieps kovoje dėl čempiono titulo, matyt, tai turės įtakos, bet aš dar turiu galimybę šiais metais tapti pasaulio čempionu. Yra galimybė kovoti dėl pergalės kiekviename etape, o ir Lewisas taip pat gali turėti techninių problemų.“

N. Rosbergo automobilyje šį savaitgalį bus sumontuota ta pati modernizuota jėgainė, kokią Monzoje naudojo ir L. Hamiltonas.