Apklausoje respondentai turėjo kiekvieną markę įvertinti septyniais aspektais: kokybė, saugumas, vertė, važiavimo savybės, dizainas/stilius, technologijos/inovacijos ir ekologiškumas. Rezultatai rodo, kad geriausių įvertinimų sulaukė „Toyota Motor“, kuri aplenkė „Ford Motor Co“ ir „Honda Motor“. Į penketuką taip pat pateko „Chevrolet“ bei vienodai taškų surinkę „Mercedes-Benz“ bei „Volvo“.

„Consumer Reports“ duomenimis, vertinimo skalėje tarp įmonių nėra didelių skirtumų, o tai esą reiškia, kad joms sunku konkuruoti tarpusavyje. Pavyzdžiui, vartotojams yra labai svarbus automobilio saugumas, tačiau dauguma automobilių ir taip yra gana saugūs.

„Consumer Reports“ apklausos „Car Brand Perception Survey 2013“ rezultatai:

Kompanija Surinkta taškų
Toyota 133
Ford 118
Honda 114
Chevrolet 94
Mercedes-Benz 77
Volvo 77
Cadillac 66
BMW 66
Dodge 56
Tesla 55
Lexus 50
Subaru 50
Audi 47
GMC 45
Hyundai 43
Buick 42
Nissan 41
Smart 35
Lincoln 33
Chrysler 32

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (262)