Įstatymas taip pat turi nustatyti veiklos organizavimą, ypač lošimo namų grynųjų lėšų kontrolę ir skaidrią lošimų veiklos priežiūrą. Įstatymas turi numatyti asmenų ir lošimo namų savininkų bei vadovų atsakomybę už įstatymo pažeidimus.

Seimo Pirmininko nuomone, siekiant apsisaugoti nuo galimų negatyvių azartinių lošimų legalizavimo pasekmių, reikia, kad priežiūros komisija, išduodanti licencijas lošimo organizavimui, turėtų patikimus duomenis iš valstybinių specialiųjų tarnybų.

Licencijos neturėtų būti išduodamos ir neleidžiama dalyvauti šiame versle asmenims, kurių atžvilgiu atliekamas operatyvinis tyrimas dėl neteisėto lošimo namų laikymo ar lošimų organizavimo bei priklausymo organizuotam nusikalstamam susivienijimui.

Seimo Pirmininkas mano, kad tikslinga nustatyti miestus, kur gali būti steigiami lošimo namai - tai Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai, Palanga, Nida ir Druskininkai.

A.Paulausko įsitikinimu, legalizuojant azartinius lošimus, būtina įstatymu įtvirtinti efektyvią azartinių lošimų kontrolės sistemą, todėl jis siūlo pakeisti lošimo priežiūros institucijos sudarymo tvarką taip, kad priežiūros institucija būtų nepriklausoma nuo žinybinių sprendimų.