Sėkmingai veikiantis verslo modelis

M. Długokęck sako, kad „Allegro“ veikla yra paremta „B2C“ (business to consumer – angl. ) rinka arba lietuviškai „verslas – vartotojui“ konceptu, todėl yra prieinama visiems pardavėjams, net ir turintiems tarptautinį mokesčių mokėtojo kodą.

„Didelė ir įvairialypę rinkos patirtis mums leidžia suteikti geriausią pasirinkimą pirkėjams ir pardavėjams. „Allegro“ daugiausia dėmesio skiria plačiam prekių asortimentui patraukliausiomis kainomis, užtikrindama didžiausią apsipirkimo ir pardavimo patirtį. Parduoti ar pirkti per „Allegro“ yra labai paprasta, lengva naudotis mūsų plačia pasiūla, kuri apima naudos programas, taip pat finansines ir logistikos paslaugas“, – teigia jis.

„Allegro“ savo veiklą Lenkijoje pradėjo 1999 m., o 2022 m. balandį sėkmingai susijungusi su „MALL“ grupe ir „WE|DO“, pradėjo tarptautinę plėtrą. Šiuo metu „Allegro Group“ veikia šešiose Europos šalyse: Lenkijoje, Čekijoje, Slovakijoje, Slovėnijoje, Kroatijoje ir Vengrijoje.

„Allegro“ daugiausia veikia kaip trečiųjų šalių (3P) prekyvietė – suteikia platformą, kurioje įvairūs pardavėjai gali siūlyti savo produktus milijonams pirkėjų visoje Vidurio ir Rytų Europoje.

„Pardavėjai, įskaitant ir tuos, kurie turi tarptautinius mokesčių mokėtojo kodus, gali užsiregistruoti mūsų platformoje, įtraukti savo produktus į sąrašą ir tiesiogiai bendrauti su pirkėjais. Mūsų platforma suteikia galimybę pardavėjams pasiekti plačią ES auditoriją – šiuo metu vienijame aktyvią 19,6 mln. pirkėjų bendruomenę visame regione, o štai Lenkijoje „Allegro“ yra pagrindinė vartotojų apsipirkimo vieta internete – daugiau nei kas trečias lenkas yra aktyvus pirkėjas mūsų platformoje“, – pasakoja M. Długokęck.

„Allegro“ e. parduotuvėje ne tik prekiaujama buitine technika, namų, sodo apyvokos daiktais, sporto ir laisvalaikio prekėmis, bet ir dinamiškai besivystančiomis kategorijas, tokiomis kaip sveikata ar grožis.

„Mūsų platformoje galima rasti labai įvairios prekių pasiūlos, kuri atitinka platų vartotojų poreikių ir pageidavimų spektrą, o tai prisideda prie nuolatinės platformos sėkmės ir aktualumo elektroninės prekybos rinkoje“, – teigia pašnekovas.

Pasak jo, platformoje gali prekiauti tiek privatūs, tiek ir verslo klientai, kuriems e.parduotuvė siūlo daugybę privalumų, pritaikytų įmonių ir prekių ženklų poreikiams bei populiarinimui.

„Plati naudotojų bazė ir patikima infrastruktūra sudaro palankias sąlygas įmonėms pristatyti savo produktus ir pasiekti plačią potencialių klientų auditoriją. Pavyzdžiui, kiekvienas pirkėjas turi galimybę prašyti sąskaitos faktūros su kiekvienu pirkiniu. Ši funkcija ne tik didina privačių pirkėjų skaidrumą ir atskaitomybę, bet ir yra vertinga priemonė įmonėms. Ji pirkimo procesą padaro paprastesniu ir užtikrina tinkamą dokumentaciją apskaitos ir mokesčių tikslais“, – aiškina grupės Tarptautinių pardavimų direktorius

Be to, „Allegro“ galima rasti ir specialų skyrių „Allegro Business“, sukurtą verslo klientų poreikiams. Ir nors juo galima naudotis tik Lenkijoje, įmonė planuoja plėstis ir šią paslaugą pasiūlyti ir kitų šalių pardavėjams.

„Šiame skyriuje pateikiami specializuoti pasiūlymai ir paslaugos, pritaikytos įmonėms, suteikiant joms sprendimus ir paramą, atitinkančius jų unikalius lūkesčius. Prisijungę prie „Allegro Business“, pardavėjai gali naudotis tiksliniais pasiūlymais ir geresne pagalba, optimizuoti savo patirtį platformoje ir tokiu būdu pasiekti didesnį efektyvumą ir sėkmę“, – sako M. Długokęck.

Kiek kainuoja naudotis „Allegro“ verslo klientams?

Pašnekovas pasakoja, kad „Allegro“ kainodaros struktūra verslo klientams daugiausia yra pagrįsta komisiniais, o naujiems pardavėjams platformą galima išbandyti nemokamai, pasinaudojant starto paketu.

„Daugumoje prekių kategorijų pardavėjams nėra privalomų prenumeratos ar prekių talpinimo mokesčių. „Allegro“ veikia pagal komisinių modelį, t. y. mokate tik tada, kai pradedate pardavinėti. Komisinių mokesčių dydis priklauso nuo kategorijos ir svyruoja nuo 2 proc. iki 19 proc.

Naujiems verslo klientams taip pat siūlome starto paketą, leidžiantį nemokamai išbandyti platformą. Su šiuo paketu pardavėjai gauna iki 2200 eurų nuolaidą pardavimo komisiniams per pirmuosius 3 mėnesius ir 100 funkcijų parinkčių, skirtų didinti matomumą platformoje. Be to, 3 mėnesiams nemokamai suteikiame profesionalią prenumeratą, į kurią patenka prieiga prie „Allegro Analytics“, – naudas naujiems pardavėjams vardija M. Długokęck.

Nuo ko pradėti, jei nusprendėte išbandyti „Allegro“?

Norėdami pradėti prekiauti per „Allegro“, užpildykite pardavėjo registracijos formą e.parduotuvės svetainėje. Užpildžius registracijos formą, „Allegro“ gali paprašyti pateikti tam tikrus dokumentus patikros tikslais. Šie dokumentai paprastai apima su įmone susijusius teisinius dokumentus, pavyzdžiui, įmonės registracijos pažymėjimus, mokesčių mokėtojo numerius ar kitus atitinkamus dokumentus.

Pateikus reikiamus dokumentus, „Allegro“ mokėjimo paslaugų teikėjai patikrina jūsų įmonės duomenis. Šiuo žingsniu užtikrinama, kad atitinkate platformos politiką ir taisykles. Patikrinus įmonės duomenis, galite pradėti prekiauti. Į platformą įvairiais būdais (rankiniu būdu, per CSV failus ar tiesioginį API ryšį) galite įtraukti tiek produktų, kiek norite.

M. Długokęck pasiteiravus, ką jis rekomenduotų Lietuvos verslams, norintiems prekiauti per „Allegro“, įmonės atstovas akcentuoja galimybę pirkėjams pasiūlyti patogų, greitą ir pigų pristatymą.

„Siekiant patenkinti šiuos poreikius, Lietuvos pardavėjams rekomenduojama pasinaudoti „One Fulfillment by Allegro“ paslauga. Ši paslauga suteikia pardavėjams pažangią automatizaciją, saugumo garantijas ir efektyvią logistiką. Patikėję sandėliavimą, pakavimą ir siuntimą „Allegro“, pardavėjai gali daugiau dėmesio skirti savo verslo plėtrai ir produktų pasiūlos tobulinimui.

Negana to, su „One Fulfillment“ prekės dar tą pačią dieną pasiekia didžiuosius Lenkijos miestus, o kitą dieną likusią šalį. Neilgiau trunka ir skubus pristatytas į Čekiją ir Slovakiją. Verta paminėti ir tai, kad prekės, kurios yra pristatomos per „One Fulfillment“, automatiškai pažymimos „Allegro Smart“ ženklu, kuris garantuoja ne tik nemokamo pristatymo ir nemokamo grąžinimo galimybę pirkėjams, bet ir didina pardavėjų matomumą platformoje. Skelbimai su „Smart“ ženkliuku rodomi aukščiau paieškos rezultatuose, pasiūlymai yra 2,5 karto populiaresni, o tarptautinė prekyba auga 54 proc. greičiau“, – tikina pašnekovas.

Kodėl verta „Allegro“ išbandyti lietuviams?

„Allegro“ platforma, pasak jos atstovo, yra patraukli galimybė Lietuvos įmonėms dėl kelių priežasčių. Viena jų – Lietuva ribojasi su Lenkija, todėl geografiškai yra netoli namų rinkos.

„Šis artumas palengvina greitesnę ir ekonomiškesnę logistiką, todėl Lietuvos pardavėjai gali efektyviai vykdyti užsakymus ir valdyti tiekimo grandines. Lenkijoje gyvena daug gyventojų ir didelė dalis jų apsiperka internetu, todėl „Allegro“ iš karto suteikia prieigą prie milijonų klientų, o tai leidžia Lietuvos įmonėms plėsti savo pasiekiamumą ir didinti pardavimus“, – teigia M. Długokęck.

Kita priežastis – Lietuva ir Lenkija turi bendrų kultūrinių panašumų, kurie gali palengvinti bendravimą ir rasti ryšį su Lenkijos vartotojais.

„Kultūrinių niuansų supratimas gali padėti Lietuvos įmonėms veiksmingai pritaikyti savo produktus ir rinkodaros strategijas mūsų platformoje. Lenkijos elektroninės prekybos rinka toliau sparčiai auga, o tai teikia daug žadančių perspektyvų įmonėms. Kadangi „Allegro“ pirmauja Lenkijos elektroninės prekybos srityje, ji tampa patrauklia platforma Lietuvos pardavėjams, norintiems pasinaudoti šios rinkos potencialu“, – sako M. Długokęck.

Šaltinis
Temos
Specialusis projektas „Pasaulis yra mažas“
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją