Būtent šios septynios klaidos yra kertinės ir trukdo pasiekti pagrindinį verslo tikslą – gauti pelną.

1. Verslas dėl pinigų

Tai iš esmės klaidingas požiūris. Ypač jei taip galvoja žmogus, kuris net neturi susikūręs pelningo verslo sistemos. Niekas nesiginčys, kad verslas sukuriamas tam, kad galima būtų uždirbti pinigų, tačiau tai nėra svarbiausias dalykas versle. Svarbia – kūrybinis savęs realizavimas, kuris bus įvertintas atitinkamais pinigais.

2. Stebuklingų sėkmės paslapčių paieška

Kiekvienas naujokas mano, kad tam, kad jis būtų sėkmingas, jam tereikia įminti kokią nors paslaptį, apie kurią nutyli visi verslo guru. Jis mano, kad tiek, kad aukštumoje, žino kažkokią gudrybę, kuri padeda į tą viršūnę užkopti.

Taigi – atskleidžiame paslaptį – reikia DIRBTI! DIRBTI! IR DAR KARTĄ DIRBTI! Tik didžiulis darbas, prilygstantis arimui, iš tiesų atsiperka.

3. Verslo optimizavimas

Dar nežengęs pirmųjų žingsnių, dažnas naujokas jau ima svarstyti, kaip čia padarius gudriau, kad būtų pasiektas maksimalus rezultatas. Galiausiai, jis dažniausiai net nepajuda iš vietos, o jei ir pajuda – tai stebisi, kodėl jam taip sunkiai sekasi.

Atsakymas paprastas – todėl, kad iš pradžių reikia atlikti elementarius dalykus, kurie jau veikia ne vieną dešimtį metų, o tuomet imtis eksperimentų ir optimizacijos.

Jei nei karto nedarei, geriau daryti taip, kaip moko tie, kurie jau kažko pasiekė. Ir nereikia galvoti, kad esate protingesni už tuos, kurie verčiasi toje pačioje srityje.

4. Lengvų kelių paieška

Vienintelis dalykas, kuris palengvina verslą, tai patirtis. Kuo daugiau „užsigausite“, tuo vėliau bus lengviau.

Todėl neverta pradiniame etape ieškoti, kaip procesą paversti lengvu ir paprastu. Reikia tiesiog daryti viską, kas įmanoma. Ir kuo labiau nesigaus ir bus sunku iš pradžių, tuo geriau bus perspektyvoje.

5. Iš karto daro super-projektą

Ši klaida neaplenkia beveik nei vieno naujo verslininko. Iš karto sukurti ką nors beprotiškai originalaus, globalinio.

Iniciatyva pagirtina, tačiau tai tas pats, kaip be specialaus pasirengimo dalyvauti Olimpinėse žaidynėse svarmenų kilnojimo rungtyje. Geriausiu atveju „užsidirbsite“ išvaržą, o blogiausiu – stuburo lūžį. Paskaitykite įžymių milijardierių biografijų. Nuo ko jie pradėjo? Jūs pamatysite, kad visi pradeda nuo iš pažiūros banalių ir paprastų idėjų, ką galite pradėti daryti jau nuo šios akimirkos.

6. Pardavimas visiems iš eilės

Žinoma ši klaida labiau būdinga tinklinio marketingo pardavėjams, tačiau ir kiti verslininkai neretai kartoja šį elgesio modelį.

Parduoti reikia tik savo klientui. Tik tam, kuris susiduria su problema, kurią sprendžia jūsų pasiūlymas. Ir tik tam, kuris nori šią problemą išspręsti.

Pavyzdžiui, tinklinis marketingas padeda žmonėms organizuoti savo verslą pagal iš anksto sukurtą sistemą ir minimaliomis sąnaudomis, kad ženkliai padidinti pelną. Žinoma, to reikėtų visiems ir kiekvienam, tačiau nori to tikrai ne visi. Ar jaučiate skirtumą? Nereikia švaistyti savo laiko visiems iš eilės. Nes tai brangiai kainuoja.

7. Mažai veiksmų

Paskutinė dažnai pasitaikanti klaida, kuri „paskandino“ daugybę verslininkų – neveiklumas. Su laiku jūs suprasite, kad viską nulemia veiksmai. Ir kuo jų daugiau, tuo didesnė tikimybė nugalėti. Būtina pabrėžti, kad ne šansas, o tikimybė.

Neretai pasižiūrėjus į neva besmegenius dvejetukininkus, kyla mintis – kaip jiems tai pavyksta? Juk jie nieko nežino!

O būtent dėl to ir gaunasi, kad jie tiesiog daro kažką, nes nededa visų vilčių į savo smegenis, kurios turėtų kažką išrasti, sugalvoti, optimizuoti, ieškoti paslapčių ir t.t. Jiems tokia mintis net į galvą neateina, todėl jie ir daro viską, ką gali.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (61)