Tais laikais buvo daug šiandien tik nuostabą keliančių dalykų. Pavyzdžiui, prieš dvidešimt metų buvo įprasta ir žiemą, ir vasarą važinėti vasarinėmis padangomis – nuo sovietinių laikų vairuotojai turėdavo tik vieną padangų komplektą. Kartais pasitaikydavo ir atvirkštinių variantų – pirmą kartą įsigiję žiemines padangas, vairuotojai jomis važinėdavo ir vasarą, nors minkšto gumos mišinio padangos itin greitai dildavo. O apie saugumą tais laikas susimąstydavo retas – tuo metu net saugos diržą segdavosi ne kiekvienas vairuotojas.
„Nieko keisto, kad įsigaliojus įstatymui dėl privalomojo žieminių padangų naudojimo, ypatingo pirkimo bumo nebuvo – didžioji vairuotojų dalis jau buvo supratusi skirtingiems metų laikams pritaikytų padangų būtinumą. O paskutiniais metais pastebime, kad vis didesnė dalis pirkėjų sąmoningai renkasi aukščiausios klasės padangas, apjungiančias naujausius mokslinius pasiekimus ir geriausias savybes, užtikrinančias maksimalų saugumą kelyje“, – tvirtina E. Gintneris.
14 padangų centrų Lietuvoje ir Latvijoje, taip pat Kaliningrade, kuriuose dirba daugiau kaip 200 darbuotojų turinti „Melga“ skaičiuoja, kad per 20 metų pardavė daugiau kaip 2,1 mln. lengvųjų automobilių ir 90 tūkst. krovininiu automobilių padangų. Jei šios padangos būtų suguldytos viena šalia kitos, nusidriektų 1350 km padangų eilė – maždaug toks atstumas yra važiuojant nuo Lietuvos sostinės iki Hamburgo Vokietijoje.