Rusijos projekto VChK-OGPU duomenimis, vienas iš variklių užsidegė ir sugedo ruošiantis kilti, o kiti trys sudegė gaisro metu. Bombonešiui padaryta didelė žala, visi modeliai su tokiais varikliais laikinai nebeskraidys.
Pažymima, kad kalbama apie TU-160M, kurio skrydžio numeris 801. „Vasario 22 d. V. Putinas skrido būtent šiuo lėktuvu ir liko gyvas tik dėl trumpos skrydžio trukmės“, – rašoma pranešime.
Pasak projekto žurnalistų, gaisras ir pirmojo variklio sprogimas įvyko dėl sugedusios variklio turbinos gedimo. Avarijos metu variklis po kapitalinio remonto veikė apie 50 valandų.
![Rusijoje sudegė lėktuvas, kuriuo neseniai skrido Putinas](https://api.delfi.lt/media-api-image-cropper/v1/4de6c01c-371c-4f5e-9d21-adb5a69a4aed.jpg?noup&w=400&fx=0.5&fy=0.25)
V. Putino skrydis lėktuvu Tu-160M: kas žinoma
Primename, kad vasario 22 d. Kremliaus vadovas Tatarstane atliko pusvalandžio trukmės skrydį modernizuotu strateginiu bombonešiu Tu-160M.
Po skrydžio V. Putinas žurnalistams sakė, kad tai „patikimas“ ir modernizuotas orlaivis, kuris galėtų būti priimtas į Rusijos karines oro pajėgas.
Taip pat pranešta apie jo vizitą Kazanės lėktuvų gamykloje, kur jam buvo pristatyti keturi Tu-160M, iš kurių du yra nauji.