Dėl geležinkelininkų streiko antradienį kursavo tik apie 60 proc. greitaeigių traukinių TGV, taip pat ne daugiau kaip 30 proc. sostinės regioną aptarnaujančių elektrinių traukinių „Transilien“, tik pusė regioninių traukinių TER. Tarptautinėmis linijomis buvo atlikta per 70 proc. pagal grafiką numatytų reisų.

Aviacijos bendrovės „Air France“ darbuotojai rengia streiką kartu su geležinkelininkais. Kaip patikslino pačios aviacijos bendrovės vadovybė, oro linijos ketina užtikrinti ne mažiau kaip 80 proc. reisų. Tarptautinės linijos dėl streiko nukentėjo mažiausiai - pagal grafiką iš Paryžiaus bus atlikti 95 proc. ilgojo nuotolio skrydžių ir 75 proc. vidutinio nuotolio skrydžių, vykdomų iš Paryžiaus Ruasi Šarlio de Golio oro uosto. Antrajame svarbiausiame šalies Orli oro uoste bus atlikta 82 proc. trumpojo nuotolio skrydžių.

Nuo balandžio pradžios Prancūzijos nacionalinės geležinkelio bendrovės SNCF darbuotojai rengia dviejų mėnesių protesto akciją. Kas savaitę jie rengia dvi paras trunkančius streikus, dėl kurių visos šalies mastu sutrinka tarpregioninių ir priemiestinių traukinių eismas. Tokio pobūdžio streikas vyksta ir gegužės 7-8 dienomis.

Prancūzijos geležinkelininkai protestuoja prieš vyriausybės planus reformuoti geležinkelių pramonę. Profsąjungos baiminasi, kad gresiančios permainos taps pirmuoju žingsniu nacionalinės geležinkelių operatorės privatizavimo link ir iškils masinių atleidimų pavojus. Šiuo metu operatorės darbuotojai turi nemažai privilegijų, tokių kaip kasmetinis atlyginimo didinimas, paankstintas pasitraukimas į pensiją, specialios garantijos nebūti atleistiems. Tuo tarpu Emmanuelio Macrono vyriausybė siekia atsisakyti išskirtinių sąlygų SNCF darbuotojams, siūlant jiems naujas darbo sutartis, kurios niekuo nesiskirtų nuo kitų sektorių darbuotojų. Kartu vyriausybė tvirtina, kad geležinkelių transportas Prancūzijoje yra 30 proc. brangesnis nei kitose Europos Sąjungos šalyse, todėl čia būtina didesnė konkurencija. Vyriausybė taip pat teigia, kad reforma gyvybiškai svarbi, ir planuoja įgyvendinti numatytas pertvarkas. Tačiau streikuotojai įsitikinę, kad tokios reformos tik pablogins darbuotojų padėtį.

„Air France“ darbuotojų streikas, surengtas gegužės 8 d., - jau penkioliktas iš serijos streikų, kuriuos rengia darbuotojų profsąjungos, reikalaujančios padidinti atlyginimus.

Antradienį dešimt profsąjungų, atstovaujančių „Air France“ darbuotojams, pareikalavo, kad įmonės vadovybė atnaujintų su jomis derybas. Bet jokio atsakymo jos iki šiol nesulaukė. Tuo tarpu oro linijų darbuotojus profsąjungos ragina „laikinai nutraukti streikus“. Atsistatydinus „Air France“ vadovui Jeanui-Marcui Janaillacui, oro linijų akcijos Paryžiaus biržoje pirmadienį atpigo 10 proc., ir grupė ekonomikos ekspertų neatmeta galimybės, kad, jeigu tokia situacija tęsis, „Air France“ gresia finansinis bankrotas.