Socialdemokratų rinkimų štabo vadovas Juozas Bernatonis atvirauti apie politinę kampaniją nelinkęs. Dienraščiui „Lietuvos žinios“ pašnekovas tik užsiminė, kad prezidento ir EP rinkimų kampanija rengta kartu su samdytais specialistais. Anksčiau skelbta, jog su socialdemokratais ir jų iškeltu kandidatu į prezidentus – Zigmantu Balčyčiu - dirba komunikacijos agentūra „VIP Communications“. J. Bernatonis neatskleidė ir kiek lėšų socialdemokratai ketina išleisti rinkimams.

Darbo partija planuoja jau šį savaitgalį galutinai apsispręsti dėl savo rinkiminės strategijos. Partijos vicepirmininkės Virginijos Baltraitienės teigimu, vienas pagrindinių „darbiečių“ uždavinių -  raginti rinkėjus aktyviai dalyvauti Europos Parlamento rinkimuose. „Visų partijų (išskyrus konservatorius, nes jų elektoratas ištikimiausias) rezultatai priklausys nuo to, kiek žmonių ateis balsuoti. Jiems (konservatoriams – aut.) palankiau, kad kuo mažiau rinkėjų ateitų prie balsadėžių, o mums – priešingai“, - teigė V. Baltraitienė. Rinkimų kampanijai Darbo partija ketina išleisti apie pusę maksimaliai leistinos sumos – 1,3 mln. litų.

Partijos „Tvarka ir teisingumas“ rinkimų štabo vadovas Kęstas Komskis neslėpė, kad prezidento ir Europos Parlamento rinkimams rengta strategija žlugo, kai praėjusią savaitę subliuško Rolando Pakso ketinimai kandidatuoti Prezidento rinkimuose. Trečiadienio vakarą „tvarkiečių“ valdyba planuoja iškelti naują kandidatą į prezidentus. Rinkimams „tvarkiečiai“ tikina panaudosiantys visą valstybės skiriamą dotaciją – apie 1,5 mln. litų.

Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai  plačios informacinės kampanijos neplanuoja, todėl bandys apsieiti ir be brangiai kainuojančios politinės reklamos televizijose, atviravo rinkimų štabo vadovė Monika Navickienė. Rinkimams konservatoriai žada išleisti apie 600 tūkst. litų. „Tai – pirminis mūsų planas, kurį greičiausiai viršysime“,- tikino pašnekovė.

Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos pirmininkė Orijana Mašalė teigia, kad politinės kampanijos sėkmę lemia vienas iš dviejų esminių dalykų – laikas arba pinigai. „Jeigu politikas yra charizmatiškas, turintis rinkėjams patrauklią viziją, jis turi dirbti gana ilgai, kad įtikintų žmones savo vizija ir gebėjimu ją įgyvendinti. Kitas variantas, kai kandidatas turi investuoti daug lėšų, kad žinia apie jį pasklistų kuo plačiau ir greičiau“.