Keisčiausia, kad lėktuvo įgulai apie incidentą pranešė ne tai matę keleiviai, o oro uosto dispečeris. Sulaukęs pranešimo pilotai nusiuntė skrydžio palydovus pažiūrėti, ar tikrai trūksta rato. Būtent tuomet žmonėms jiems ir pasakė, kad nukrito ratas.

Pilotai nusprendė grįžti į Ekseterį ir leistis taip, kad iš pradžių žemę paliestų kairioji lėktuvo pusė, o dešinioji pusė, kurioje trūko rato, paliestų žemę kaip galima švelniau. 39-iems lėktuvo keleiviams buvo liepta pasiruošti avariniam nusileidimui.

Pilotams pavyko sėkmingai nusileisti oro uoste. Vėliau buvo pranešta, kad lėktuvo važiuoklės buvo apžiūrėtos prieš skrydį ir nieko neįprasto nebuvo pastebėta. Tačiau atsižvelgiant į gedimo pobūdį, važiuoklės pažeidimo nebuvo įmanoma vizualiai pastebėti.