Aplankėme ir Auditorium teatrą, po kelių dienų ten nuvykęs Andrius, lankėsi šokio pamokoj, kurią profesonalai gali ten gauti nemokamai. Aplankėme kelias fotografijos galerijas, buvo gera ikvėpti meno. Jau pradėjus raudonuoti danguj patraukėme į Puerto de la cruz miestelį.
Ispanija, Tenerifė
Atvykę ten, užsukome į Playa Jardin paplūdimį ir sutikome savo draugus iš Lietuvos. Jau daugiau nei metus porelė keliauja po Ispaniją, o lygiai prieš metus persikėlė į Tenerifę.
Nuotykiai Tenerifėje
Mano akimis jie gyvena kaip hipiai - miega olose, su savimi kasdien nešiojasi po 30 kg. sveriančias kuprines ir naktį jų daiktus saugo šuo. Dienos metu jie pardavinėja savo rankdarbius iš odos ir akmenų, kurie yra labai kruopščiai ir kokybiškai padaryti, taip užsidirba maistui ir pramogoms.
Porelė laisvai galėtų nuomoti būstą, bet jie pasirinko tokį gyvenimo budą ir jiems žymiai labiau patinka miegoti po atviru dangumi.
Ispanija, Tenerifė
Tą naktį praleidome su jais ir taip kaip jie gaminomės valgyti gatvėje šalia prausyklų, kurios priklauso paplūdimio teritorijai, ėjome miegoti šalia jų į gan mažą olą, tad pusę mūsų kūno kiurksojo po atviru dangumi ir ryte pradėjus lyti buvo šiek tiek nejauku...
Nuotykiai Tenerifėje
Prie tokio gyvenimo būdo reikia labai labai įprasti ir gal tada nebesinori to, ko norėjosi prieš tai, bet tą akimirką mes galvojome, jog ilgai taip neištemptume.
Kitą dieną, patraukėme į draugų mums rekomenduotas vietas, nes jie visą salą apkeliavo keliaudami peškomis ir tranzuojant. Apvažiavome šiaurinę salos dalį, atradome nuostabių vietų, labiausiai patiko kelias nuo La Lagunos iki Playa de Santiago, kur jautiesi lyg užburtame miške: kelias apgaubtas pušimis, jog vos matosi dangus, taip pat vienas po kito tarp mašinų praslenka debesys.

Tik pasitaikius kitai progai aplankysime kuo daugiau vietų ir prieš išvykstant iš čia į tolimesnę mūsų kelionės dalį nuvyksime į Teidės ugnikalnį, kurios viršūnė vien važiuojant pro šalį užgožia kvapą.

Praėjo beveik 3 savaitės kaip mes čia, tad laikas ieškotis darbo, apie tai ir apie čia dirbančius žmones - kitą kartą.