Nors nežinodami šių paslapčių kažin ar rimtai pakenksite savo sveikatai restorane, tačiau skrandžio negalavimai visai tikėtini.

Ne visai švarias restoranų paslaptis atskleidė buvusi padavėja, amerikietė Debra Ginzberg, šiame versle išdirbusi dvidešimt metų - nuo paprastų užkandinių iki prabangių restoranų penkių žvaigždučių viešbutyje.

Per visą šį laiką padavėja, parašiusi knygą apie savo darbą, tapo daugybės „siaubų“ liudininke - nuo nukritusių ant žemės klientams patiekiamų produktų iki intymių padavėjų santykių virtuvės kampeliuose.

ABC News pateikia labiausiai šokiruojančius Debros Ginzberg knygos momentus.

Krepšelis su duona

Padavėja patvirtino daugelio žinomą faktą, kad praktiškai kiekviename restorane duona ir sviestas keliauja nuo vieno staliuko prie kito. Jei šie produktai lieka po valgio, jie iš pradžių grįžta į virtuvę, o paskui tą patį krepšelį su duona gauna nauji klientai. Priekabiems žmonėms Debra rekomenduoja atkreipti dėmesį į šį faktą.

Pradingę padavėjai

Jei jums tenka ilgai laukti padavėjo, tai visiškai nereiškia, kad jis aptarnauja kitą klientą. Gali būti, kad vietoje to, kad tenkintų jūsų gastronominius pageidavimus, jis dovanoja intymias glamones kolegei.

Seksualiniai santykiai virtuvėje yra dažnas reiškinys, sako Debra Ginzberg. Aktyvusis tarnybinio romano etapas vystosi sandėliukuose, kur laikomas maistas, pabrėžia ji.

Rankų plovimas

D. Ginzberg patvirtina pačius blogiausius klientų įtarimus, kad padavėjai ne visada plauna rankas prieš paduodami maistą.

„Tai liūdnas faktas“, - konstatuoja ji.

Jos žodžiais tariant, pakankamai dažnai virėjai ar padavėjai neplauna rankų net apsilankę tualete.

Martinis be alyvuogės

Padavėja rekomenduoja dar kartą pasvarstyti prieš užsisakant martinį su tradicine alyvuoge ir suvalgant ją pabaigus gėrimą. Dažniausiai alyvuogės nėra šviežios ir keliauja iš taurės į taurę.

Apie bifšteksus

Jei nusprendėte pasilepinti bifšteksu, nesitikėkite, kad jums atneš puikios kokybės maistą. Virėjai dažnai bifšteksams naudoja žemos kokybės mėsos gabalus, geresni skirti kitiems kepiniams.

Pamirškite makaronus su jūros gėrybėmis

Neverta restorane užsisakinėti makaronų su jūros gėrybėmis, pataria padavėja. Geriau rinktis kažką kito, nes šviežių makaronų su jūros gėrybėmis tiesiog nebūna.

Nepykdykite virėjo

Žinoma, aptarnaujantis personalas nemėgsta, kai klientas dėl kažkokios priežasties atsisako pasiūlyto maisto ir reikalauja jį pakeisti. Tačiau tokios pretenzijos gali supykdyti virėją. O supykęs virėjas - baisus dalykas, pasekmės gali būti neprognozuojamos.

Geriau negerkite kavos po vėlyvos vakarienės

Padavėja nepataria užsisakyti kavos be kofeino po vėlyvos vakarienės. Veikiausiai niekas specialiai neruoš jums tokios kavos ir atneš įprastą. Jei jums svarbu gauti kavos be kofeino, geriau kavos išvis atsisakykite.

Nesuvalgyti produktai

D. Ginzberg pataria norintiems pasiimti su savimi nesuvalgyto maisto likučius paprašyti atnešti dėžutę prie stalo ir supakuoti prie jūsų, arba patiems tai padaryti savarankiškai. Neaišku, kuo jums tą maistą įdės ir pan.

Nevaikščiokite į restoranus švenčių dienomis

Nereikėtų lankytis restorane švenčių dienomis, kai daugelis išsiruošia praleisti ten vakarą. Dėl didelio klientų antplūdžio neišvengiamas tiek nekokybiškas maistas, tiek aptarnavimas. Geriausias laikas tikėtis gero maisto - savaitės vidurys, tvirtina knygos autorė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (82)