Studentas Antoino Deblay šią vasarą pradėjo prekiauti Prancūzijos pietuose esančios Monkuko provincijos oru. Viena porcija „Monkuko oro“ kainuoja 5,5 euro (apie 19 litų), nors iš tiesų realistams tai tebūtų tuščia skardinė.

Į šį verslą studentui nereikėjo investuoti savo lėšų. A. Deblay idėją prekiauti grynu šviežiu oru pasiūlė svetainėje, kurios lankytojai gali paremti jiems patikusią idėją pinigais. Studento mintis surinko daugiau nei 1000 dolerių (apie 2500 litų).

To užteko, kad studentas įkurtų nedidelę įmonę ir susimokėtų už pakuotes (nes produkto „gaminimas“ jam nekainavo). Kadangi šią idėją plačiai nušvietė Prancūzijos žiniasklaida, į A. Deblay biurą ėmė plaukti užsakymai.
Per tris savaites pateikta daugiau nei 1000 užsakymų.

„Na, galvojau, kad kažką parduosiu, bet ne tiek daug, per tokį trumpą laiką“, - pats savo sėkme stebisi A. Deblay.

Nežinia, ar juokais, ar rimtai, produkto svetainėje rašoma, jog jį reikia „suvartoti per vieną kartą, skardinės nepalikti atidarytos“. Taip pat užtikrinama, jog produktas yra 100 proc. ekologiškas.

Rašoma, jog jis praskaidrina „atšviežina“ mintis, padeda, kai reikia įkvėpimo.

Ir tai dar ne viskas - nuotraukoje matote konservuoto oro „Auksinės serijos“ produktą, kuris išleistas ribotu 50-ies vienetų tiražu. Tiesa, kuo „auksinis“ oras skiriasi nuo įprasto, baltoje pakuotėje, nepaaiškinama.