Vienas jų kviečia praeivius minti šalia reklamos stendo įmontuotą dviratį ir tokiu būdu gaminant elektros energiją pasikrauti savo mobilųjį telefoną. 

Kitas reklamos stendas, įsikūręs Savanorių prospekte, siūlo vienu mygtuko paspaudimu surinktu lietaus vandeniu palaistyti stendo viduje augančią papriką. 

„Siekėme sukurti netikėtą reklamą, kuri atkreiptų praeivių, būsimų studentų dėmesį ir propaguotų ekoidėjas. Savo studentams siūlome šiuolaikiškas ir praktiškai pritaikomas studijas, tad šią žinutę pabandėme originaliai perteikti reklamoje“, - teigia Kauno kolegijos, kuri ir įrengė netradicinius stendus,  viešųjų ryšių ir komunikacijos tarnybos vedėja Dalia Ilevičienė. 

Tai bene pirmas kartas Lietuvoje, kuomet aukštoji mokykla savo komunikacijoje pasitelkia interaktyvią lauko reklamą.