aA
„Corolla“ yra ne tik daugiausiai parduodamas „Toyota“ automobilis, bet ir apskritai visų laikų populiariausias modelis pasaulyje, kurių per dvylika skirtingų kartų buvo nupirkta daugiau nei 50 mln. Ir nėra jokių abejonių, kad su „Cross“ pasirodymu sėkmė tik augs.
Toyota Corolla Cross
Toyota Corolla Cross
© Gamintojo archyvas

Naujasis „Toyota Corolla Cross“ yra pagamintas naudojat tą pačią platformą kaip ir įprastas „Corolla“, tačiau vizualiai bent jau man jis kur kas labiau primena „RAV4“ ir mažąjį „Yaris Cross“ nei savo bendravardį.

Visiškai suprantama, kadangi pastarasis šiuolaikinis „Corolla“ gaminamas tiek sedano, tiek hečbeko, tiek ir universalo kėbulu, bet šiandien visiems reikia automobilių su padidinta prošvaisa. O Europoje – ir su hibridine pavara. Taip gimė „Yaris Cross“, taip atsirado ir didesnysis „Corolla Cross“.

Savo 4,46 m siekiančiu dydžiu jis yra tarp mažesniojo „Toyota C-HR“ (4,39 m) ir didesniojo „RAV4“ (4,6 m). Už kupė formos „C-HR“ jis yra akivaizdžiai erdvesnis, siūlydamas daugiau vietos tiek ant galinių sėdynių, tiek ir bagažinėje, bet ir ne toks didelis kaip „RAV4“. Be to, stilistiškai nors ir primena pastarąjį modelį, europiniais terminais vertinant tai yra krosoveris (modelis, pagamintas naudojant įprasto lengvojo modelio platformą), o ne tradicinis SUV.

Toyota Corolla Cross
Toyota Corolla Cross
© Gamintojo archyvas

Bet neapsigaukite – tai nėra nauja erdvaus „Corolla Verso“ vienatūrio versija (tokių nuomonių atsirado mano asmeninėje „Facebook“ paskyroje, kurią galite sekti, kur pasidalinau pirmosiomis nuotraukomis iš automobilio bandymų Ispanijoje). Jei jums reikia daugiau vietos ant galinių sėdynių, „RAV4“ yra geresnis pasirinkimas.

Lygiai taip pat kaip ir kalbant apie skydelio apdailą. Jei norite kokybiškesnių ir minkštesnių apdailos medžiagų, vėlgi didesnysis „ravas“ yra geresnis (tiesa, maloniai nudžiugino gera aerodinaminio ir nuo ratų arkų sklindančio triukšmo izoliacija). Mane tai šiek tiek nustebino, kadangi pamenu 2019 metais darytą dvyliktos kartos „Corolla“ apžvalgą – tuomet net kelis kartus akcentavau salono kokybę, minkštas apdailos medžiagas, o ir pačioje vaizdo apžvalgoje matoma sudygsniuota viršutinė skydelio dalis.

O štai „Corolla Cross“, deja, toje pačioje vietoje krumpliais barškinau kietą plastiką, minkštesnė apdaila buvo tik ant durelių ir ties centrine dalimi. Akivaizdu, kad toks apdailos medžiagų pasirinkimas priimtas siekiant diferencijuoti didesnį ir brangesnį „RAV4“ nuo naujojo „Corolla Cross“. Nes kitu atveju...

Toyota Corolla Cross
Toyota Corolla Cross
© Gamintojo archyvas

Nes kitu atveju tai yra gerokai pažangesnis automobilis (logiška, nes naujesnis). Tai yra pirmasis „Toyota“, turintis visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį. Taip pat čia yra ir naujas 12,3 colių multimedijos ekranas, o gamintojas žada, kad kitais metais ir „Android Auto“ turės belaidę sąsają. Pagaliau.

Ir tai – dar ne viskas. „Corolla Cross“ yra ir pirmasis „Toyota“ su naujos, penktos kartos hibridine pavara, pasižyminčia didesne galia, bet tokiu pačiu nedideliu degalų naudojimu. Tiesa, „Corolla“ nesiūloma versija su 2,5 l varikliu, bet naujos 2.0 l hibridinės pavaros galia dabar siekia 197 AG – 10 AG daugiau nei anksčiau. Tad toks modelis su visų ratų „AWD-i“ sistema (papildomas elektros variklis suka galinius ratus) bandymų metu, įskaitant kalnus ir greitkelius, naudojo tik 5,9 l/100 km, o įsibėgėjimas iki 100 km/val. užima vos 7,5 s – paskutinį kartą hibridinis šios klasės „Toyota“ panašia dinamika džiugino bandant atnaujintą C-HR.

Bet čia būtų ir antras mano priekaištas naujam „Corolla Cross“ (po apdailos) – bent jau šiai dienai Europoje modelis siūlomas išskirtinai tik su šia hibridine pavara (taip pat kol kas nekalbama ir apie iš tinklo įkraunamą versiją, tačiau platformos galimybės tą leidžia), bet gamintojas turi ir patobulintą hibridinę versiją su 1,8 l motoru (140 AG, +18 AG) – ji yra dar taupesnė, pakankamai dinamiška (9,2 s iki 100 km/val.) ir būtų akivaizdžiai pigesnė.

Nes visgi nuo 32 800 eurų („Sixt leasing“ veiklos nuoma kainuoja nuo 523 eurų) prasidedanti kaina (modelio su visų ratų pavara kaina yra nuo 36 200, geriausios komplektacijos „Luxury Plus“ kainuoja 40 600 eurų) gražina į realybę – prieš 3 metus pasakodamas apie įprastą „Corolla“ liūdėjau, kad bandyta brangiausia hibridinė versija kainavo beveik 30 000 eurų... Tačiau savo savybėmis naujas „Corolla Cross“ yra labai vertas dėmesio automobilis ir nesistebėsiu jei po kelių metų bent jau Europoje jis taps populiariausiu gamintojo modeliu.

Daugiau apie naują „Toyota Corolla Cross“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(19 žmonių įvertino)
4.1053

Naudoto „Volvo XC40“ testas: ar patikimas geriausiu pripažintas automobilis

Po naujų 90-os ir 60-os „ Volvo “ serijos automobilių atėjo laikas ir mažesniems gamintojo iš...

Naujo „Mazda CX-60“ testas: šešių cilindrų motorai ir „Premium“ pretenzijos

Naujas 3 litrų benzininis, 3,3 l turbodyzelinis variklis skamba mažiausiai lyg dvidešimties metų...

Naujo „Volvo C40 Recharge“ elektromobilio testas: netobulas, bet ar tai svarbu

Perkant naują automobilį visada darome didesnius ar mažesnius kompromisus, o naujojo „ Volvo C40...

Naudoto „Hyundai Tucson“ testas: kodėl tai vienas geriausių SUV pasirinkimų

Trečios kartos „ Hyundai Tucson“ buvo kuriamas Vokietijoje, gaminamas Čekijoje ir ne be...

Naujo „Nissan Ariya“ elektromobilio testas: kodėl turėčiau rinktis būtent jį ir kuo jis yra išskirtinis (4)

Neseniai į Lietuvą atvyko naujasis „ Nissan Ariya “ elektromobilis – nors dėl pasaulinių...

Top naujienos

Karo ekspertai: susiklostė pavojinga situacija

Pilietinio gynybos ir saugumo analizės centro „Locked N‘ Loaded“ ekspertai teigia, kad rusai...

Danijoje gyvenusiai lietuvių šeimai iš šalies teko bėgti su trimis mažamečiais: tarnybos įspėjo, kad vaikai bus atimti (5)

Dramatiška lietuvių šeimos istorija – su trimis mažamečiais vaikais teko bėgti iš Danijos,...

Žiniasklaida: Putinas 2021-aisiais ruošėsi pulti kitą šalį (27)

Rusija 2021-ųjų vasarą rengėsi užpulti Japoniją, bet vėliau Maskva persigalvojo ir surengė...

Karybos ekspertas neabejoja: Baltarusijos užsienio reikalų ministras likviduotas Kremliaus nurodymu analitikai: reali pasikėsinimo į Lukašenką grėsmė (14)

Netikėtai miręs Baltarusijos užsienio reikalų ministras Vladimiras Makėjus buvo vienintelė...

Petruškevičius įvertino Vilniaus ir Kauno egles: nežinau, ar mes čia dėl dronų puošiamės, ar dėl žmonių pasakė, kurio miesto žaliaskarė šiemet patiko labiau (4)

Šį savaitgalį sužibo didžiųjų Lietuvos miestų – Vilniaus ir Kauno – eglės, iškilmingai...

Verslas PliusJulija Leimonė

Darbuotojai – ne šventieji: išgirdus, apie ką jie meluoja savo vadovams, tiesiog atima žadą skaitytojų istorijos ir patarimai vadovams

Kartą važiuodama automobiliu klausiau vienos radijo stoties, kur tuo metu kaip tik vyko diskusija....

Karas Ukrainoje. Podoliakas: po šešių mėnesių rusų Kryme nebebus Rusija Juodojoje jūroje dislokavo „Kalibr“ apginkluotą karo laivą (1)

Rusijos kariuomenė supranta, kad Ukrainos kariai gali kirsti Dnieprą ir pradėti kontrpuolimą...

Vietoje gynybos – palaida bala: svaiginančių posūkių rungtynėse pergalės neatnešė net 3 įvarčiai

Iš pradžių pirmavo vieni, paskui – jau kiti, galiausiai nelaimėjo niekas. Pasaulio futbolo...

Dalis lietuvių rado, kur mažinti šeimos išlaidas: ekspertai įspėja nepersistengti

Lietuvos gyventojai skirtingai vertina kainų šuolius. Vieni jų atsisako kelionių ar kitų...