aA
Šiemet debiutavo nauja, jau dvylikta „Toyota Corolla“ modelio karta – kokių atnaujinimų sulaukė populiariausias pasaulyje automobilis?

Bet pirmiausiai – apie praradimus. Tiksliau apie tai, kad su šia karta Europoje nebeliko dvylika metų puoselėto „Auris“ vardo – nuo šiol tiek hečbekai, tiek ir universalai „Touring Sports“ bus vadinami tokiu pačiu vardu kaip ir sedanai – „Corolla“.

Antrasis praradimas – gamoje nebeliko dyzelinių variklių. Akivaizdu, kad šioje kompaktinėje klasėje jie nebuvo nei itin reikalingi, nei kas jų pasiges. O daugiau – vien tik atradimai. Naudojant naują „TNGA“ platformą pagamintas modelis Europoje siūlomas trijų kėbulo tipų. Be mano bandyto sedano, dar galimas tokio paties dydžio, bet praktiškesnis universalas ir maždaug 30 centimetrų trumpesnis hečbekas.

Universalas ir hečbekas galimi su benzininiu 1,2 l motoru, taip pat net dviem skirtingomis hibridinėmis technologijomis – galingesnė su 2.0 l vidaus degimo varikliu ir elektros motoru pasiekia net 180 AG. Kitas klausimas, kam tokia galia kompaktiniam modeliui, tuo labiau, kad ir kaina yra didžiausia gamoje (nuo 25 700 eurų).

O štai mano išbandytas sedanas, už hečbeką brangesnis 400 eurų, galimas tiek su klasikiniu 1,6 l atmosferiniu 132 AG motoru, tiek ir hibridine 1,8 l atmosferinio motoro ir elektros variklio pavara, bendrai pasiekiančia 122 AG. Mano galva, tai yra optimalus variantas, norintiems važinėti taupiai – nesunku pasiekti, kad vidutinės degalų sąnaudos būtų apie 5 l/100 km.

O važiuoti galima ne tik taupiai, bet ir smagiai – nauja platforma, standesnis kėbulas užtikrino geresnes ir tikslesnes automobilio valdymo savybes, o naujos kartos hibridinė pavara su elektros variklių transmisija kaip ir naujo „Camry“ atveju lėmė žymiai geresnę įsibėgėjimo dinamiką bei korektiškesnį spaudžiamo akceleratoriaus ir dinamikos pojūčio balansą.

Ir nors dėl išvaizdos nesiginčijama, naujas modelis tikrai išvaizdus, o siluetas atrodo dinamiškai. Dizaineriams galima papriekaištauti tik dėl to, kad, žvelgiant į automobilį iš šono, net ir 17 colių dydžio ratlankiai „pasimeta“ – norėtųsi mažiausiai 18 colių dydžio ratų, bet tokie tiek mažina komfortą, tiek didina degalų sąnaudas. Taip pat nepatogu sėsti ant galinių sėdynių – galinės durelės prasidaro mažu kampu, taip pat žema stogo linija sėdant verčia stipriai palenkti galvą.

Hibridinis "Toyota Corolla" sedanas
Hibridinis "Toyota Corolla" sedanas
© Jurgis Paplaitis

Vairuotojo vieta tikrai šauni – kokybiškos apdailos medžiagos, patogi sėdėjimo padėtis, ypatingai geros papildomos komplektacijos sėdynės – prie ergonomikos sunku prikibti. Tiesa, tradiciškai „Toyota“ nesiūlo nei „CarPlay“, nei „Android Auto“ telefono sąsajų (tik savo „Mirror Link“), taip pat nuosavos navigacijos sistemos grafika atrodo neišvaizdžiai.

Bet tai – smulkmenos, iš kurių nesusidaro visas paveikslas. O svarbiausi akcentai čia yra gana smagus ir, svarbiausia, taupus važiavimas, gera atmosfera salone (apimanti išvaizdą, kokybę ir ergonomiką), patogios sėdynės, komfortiškai, bet ne per daug minkštai suderinta pakaba ir mažas triukšmingumas.

Kaip ir nėra labai prie ko daugiau prikibti, nebent prie geriausios versijos kainos – bandytas modelis kainavo beveik 30 000 eurų (modelio su benzininiu varikliu kaina prasideda nuo 15 300 eurų, „hibrido“ – nuo 21 700 eurų), o nuo tiek jau prasideda gerokai didesnio „Camry“ kaina.

Daugiau apie naują hibridinį „Toyota Corolla“ sedaną žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(8 žmonės įvertino)
4.0000

Naujojo „Rolls-Royce Phantom“ testas: flagmanas be konkurencijos specialiai „Motorams“ iš Lenkijos (8)

2 automobiliai. 24 cilindrai ir 13,5 litro darbinio tūrio. 1142 AG ir 1720 Nm. 1 000 000 eurų be...

Pirmieji kilometrai su atnaujintu „Hyundai Ioniq Electric“: skaičius, atrodęs neįmanomu (37)

Praeitą savaitę „ Hyundai “ pristatė didelę naujieną Baltijos šalių elektromobilių...

Motociklų „Royal Enfield“ bandymas: Indijoje brandinta Anglijos klasika (4)

Šią vasarą Lietuvoje debiutavo du nauji „ Royal Enfield “ motociklai „Interceptor“ ir „...

Naujos kartos „Toyota Yaris“ sieks tapti didmiesčio gyventojų numylėtiniu (31)

„ Toyota Yaris “, ko gero, yra vienas labiausiai mylimų bendrovės modelių Europoje....

Elektromobilio „Audi e-tron“ testas: kokį automobilį pirkti už 100 000 eurų? (50)

Pirmuoju Vokietijos „premium“ automobilių gamintojų trijulės atstovu, pristačiusiu didelį...

Top naujienos

Vilniuje neutralizuotas 100 kg sprogmuo: buvo evakuoti aplinkiniai namai, prekybos centras „Panorama“ papildyta 23:33 val.  (265)

Ketvirtadienio rytą statybininkų atkasta aviacinė bomba kelia didžiulį pavojų. Ketvirtadienio...

Rusijos baruose lietuviams parsidavinėjančios studentės pyksta, kai jas vadina prostitutėmis (285)

„Sumokėk 1500 rublių (21 Eur) – praleisiu su tavimi naktį“, - Sankt Peterburgo naktiniuose...

Politiniu turizmu kaltinamas Narkevičius: nesigilinau į organizacinius niuansus (137)

Vos tris mėnesius pareigas einantis susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius viešai...

Šilumos banga džiugins ir savaitgalį: vėl kėsinsis į daugiamečius rekordus (9)

Šiandien per Lietuvą lėtai slinks šiltasis atmosferos frontas. Visame krašte bus debesuota,...

Buvęs aplinkos ministras šokiruotas: jei kalbame, kad išsigims gyvūnai, tai kas bus žmonėms (91)

„Ši problema tikrai nėra vien Alytaus. Nepaprastoji situacija, mano nuomone, turėjo būti...

Bestuburė Lietuvos rinktinė – vėl po Ronaldo kojomis: sumindyta dar nepadoriau nei Vilniuje (382)

Ketvirtadienio vakarą Algarvės stadione vykusiose atrankos į 2020-ųjų Europos futbolo...

Naujas ir itin efektyvus protestuotojų ginklas: lazeriais neutralizuoja dronus ir veidų atpažinimo sistemą apakina policijos sraigtasparnius (44)

Technologijos tapo esminiu Honkongo protestų elementu. Pasitelkiamos įvairiausios priemonės:...

Gimtadienio laukianti Jocytė: visi sako, kad aš – dar visai vaikas, tai gal dabar subręsiu (19)

Pirmose Europos čempionato atrankos rungtynėse Lietuvos moterų rinktinė užtikrintai įveikė...

Direktorius darbuotojus nustebino 70 tūkst. dolerių minimaliu metiniu atlyginimu (50)

Danas Price‘as – vadovas, kuris sugeba nustebinti. 35-erių metų kreditinių kortelių apdorojimo...

Pačios keisčiausios priežastys, dėl kurių poros atsisako sekso (13)

„Tuomet jie iškėlė vestuves ir gyveno ilgai bei laimingai…“ – mintyse ataidi tiek pasakose...