aA
Kai 2016 metais debiutavo mažiausias „Toyota“ gamos SUV „C-HR“, praktiškų automobilių gerbėjai, labiausiai vertinantys kainos ir erdvės santykį, raukė nosis – mažas, ankštas, specifinės išvaizdos ir, blogiausia, brangus. Bet žvelgiant į istoriją akivaizdu, kad jie buvo neteisūs.

Vien pirmaisiais metais „Toyota“ kompaktiškų C-HR (ilgis 4390 mm) pardavė 120 tūkst., o iki dabar – daugiau kaip 400 000. Ir mes kalbame tik apie Europos rinką, kuriai šis modelis ir buvo sukurtas. Pataikyta į dešimtuką – gamintojo teigimu net 43 procentams pirkėjų svarbiausias jo pasirinkimo kriterijus buvo išvaizda (čia verta prisiminti ir „Nissan Juke“ – tiesioginio konkurento – sėkmę), o 68 procentams tai apskritai yra pirmas „Toyota“ modelis. Aštuoni iš dešimties modelių buvo parduoti su hibridine pavara – elektrifikuotos pavaros buvo neabejotinai vienas iš didžiausių šio modelio privalumų, tačiau toli gražu ne visiems.

Prisipažinsiu, kad prieš keturis metus aš buvau tarp tų, kurie nebuvo sužavėti naujuoju „Toyota C-HR“. Nors originali išvaizda ir gamintojo drąsa sukurti tuo metu dar tik pagreitį įgaunančios „kupė“ formos madingą krosoverį man patiko, nedžiugino nei sėdėjimo prie vairo padėtis, nei jam siūlomi jėgos agregatai. O kadangi vertinu bandomus automobilius ne tik pagal savo poreikius, bet ir priešpastatydamas juos konkurentams bei suvokdamas pirkėjų lūkesčius, negalėjau neatkreipti dėmesio ir į mažą bagažinę, ir į ankštas galines sėdynės, ir mažus langelius gale – sėdėti čia būtų nesmagu net vaikams, nebent juo keliautų Adamsų šeimynėlė.

Atnaujinto "Toyota C-HR" testas
Atnaujinto "Toyota C-HR" testas
© Gamintojo archyvas

Bet bala nematė tos erdvės – jos nepadaugėjo ir atnaujintame modelyje, o pardavimai parodė, kad europiečiai dėl to nelabai suko galvas. Pardavimus skatino originali išvaizda ir mano jau minėta hibridinė pavara. O kam reikėjo erdvesnio automobilio, visada galėjo rinktis tiek didesnį RAV 4, tiek bet kurį kitą kompaktinės klasės konkurentą, kurių praktiškai kiekvienas turėjo (ir turi) daugiau vietos tiek ant galinių sėdynių, tiek ir bagažinėje.

Tačiau, kaip jau supratome, stilingiems europiečiams į šiuos buitinius rūpesčius nusišvilpti ir jie noriai savo piniginių turiniu balsavo už madingą japonišką (beje, jis surenkamas Turkijoje) SUV. Bet štai kas man buvo ne tas pats, tai jame montuojamos pavaros. Debiuto metu buvo dvi alternatyvos – arba tik labai ramiam važinėjimui tinkamas 1,8 l hibridas, arba 1,2 turbobenzininis 116 AG turbomotoras su CVT kintamo veikimo transmisija (buvo ir vis dar yra variantas ir su „mechanika“, bet kas gi tokį rinksis miestui), kuris savo veikimu varė į nevilti visus, norinčius važiuoti bent kiek labiau dinamiškai.

Varė iki šiol – atnaujinus modelį buvo ne tik pagerinta apdailos medžiagų kokybė, garso izoliacija, atsirado „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ telefono sąsajos, naujomis funkcijomis papildyta ir standartinėje komplektacijoje siūloma puiki „Toyota Safety Sense“ saugumo įranga, bet nuo šiol galima rinktis ir trečią galios agregato variantą – hibridinę pavarą su 2.0 l varikliu ir elektros motoru, bendrai pasiekiančius 184 AG, o iki 100 km/val. padedančią įsibėgėti vos per 8,2 sek. „Bomba“, bent jau vertinant hibridinių „Toyota“ modelių masteliu.

Viskas, nebeturiu jokių priekaištų dėl dinamikos ir traukos – ketvirtos kartos hibridinė pavara su dviem elektros varikliais tiesiog provokuoja važinėti gerokai kvailesniais greičiais nei esi įpratęs (ir, tuo labiau, nurodo KET), perkalibruoti pakabos nustatymai leidžia tiksliau valdyti automobilį, o degalų sąnaudos net ir po greito važiavimo tesiekia 7-8 l/100 km. Taupu ir smagu.

Žinoma, visas smagumas atsiremia į kainą – kaip ir anksčiau, tai nėra pasirinkimas ieškantiems erdviausio automobilio už mažiausia kainą – modelio su 1,2 T varikliu kaina prasideda nuo 18 900 eurų, su 1,8 hibridine pavara – nuo 23 500 eurų, o su 2,0 – nuo 26 600 eurų. Tačiau jei kas renkasi kompaktinį miesto SUV, bet mano, kad „Toyota“ hibridai „nevažiuoja“, eikite ir išbandykite atnaujintą C-HR su galingiausia hibridine pavara – neabejoju, kad mažiausiai du iš trijų skeptikų pakeis savo nuomonę.

Daugiau apie 2020 m. „Toyota C-HR“ sužinosite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(17 žmonių įvertino)
3.4706

Atnaujinto „Ford Focus Active“ testas: nustebinęs senbuvis

Šiandien 30 000 eurų už naują automobilį yra toli gražu nebe pasakiški pinigai – už tiek...

Naudoto „Nissan Leaf“ elektromobilio testas: kaip nenusipirkti katės maiše

Šioje apžvalgoje ir vaizdo medžiagoje rasite pagrindinę informaciją, kuri bus aktuali...

Naujo „Lexus NX“ testas: pirmas toks markės hibridas (vien elektra – beveik 100 kilometrų)

Antros kartos „ Lexus NX “ yra pagamintas naudojant naują „GA-K“ platformą ir siūlomas su...

Naudotas „Volkswagen Tiguan“: sunku rasti trūkumų (kas bendro tarp „Volkswagen Beetle“, „Golf“ ir „Tiguan“)

2016 metais debiutavęs antros kartos „ Volkswagen Tiguan “ buvo pagamintas naudojant naują...

Naujo elektromobilio „Mercedes-Benz EQB“ testas: ne išvaizda svarbiausia Išsiskiria unikaliomis savybėmis (1)

Kai šiandien matau elektromobilių kainas, ypač markių, kurios nuo seno gamino masinius...

Top naujienos

Delfi PliusVaidas Mikaitis

Karas Ukrainoje suomiams priminė Baltąją mirtį: sovietams siaubą varęs snaiperis juos privesdavo iki beprotybės

Praeitą savaitę kiek atsipalaidavome, trumpam pamiršome karą Ukrainoje bei kitas nūdienos...

Dudas paaiškino, kaip plinta beždžionių raupai ir kas jiems imliausi: virusas sukelia charakteringus bėrimus

Beždžionių raupai toliau plinta. Jungtiniai Arabų Emyratai tapo pirmąja Persijos įlankos...

Delfi PliusKristina Pocytė, laida „Iš esmės“, Virginija Spurytė

Po sukrečiančių įvykių Ukrainoje ragina Putinui siųsti aiškią žinią: kito kelio tiesiog nėra (1)

Visą šią savaitę vykstančiame Davoso pasaulio ekonomikos forume Šveicarijoje ypač daug dėmesio...

Šimonytė – apie Seime laukiantį dar vieną išbandymą: niekas koalicijos partnerių pririštų prie kojos nelaiko (1)

Premjerė Ingrida Šimonytė teigia, kad jai kelia nerimą tai, jog Vakaruose daugėja balsų,...

Rusų karių siaubas – jų techniką niokojančios vakarietiškos raketos: naujausius bandymus amerikiečiai slėpė nuo rusų, priešui smogs kinetine jėga skrieja 5 kartus greičiau už garsą (5)

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje , Vakarų pasaulis nors ir vėluodamas, tačiau susiviejino ir...

Karas Ukrainoje. Ukraina: Sjeverodoneckas šluojamas nuo žemės paviršiaus, ten sprendžiamas šalies likimas (1)

Pasak Ukrainos gynybos ministerijos atstovo Oleksandro Motuzianyko, Rusijos puolimas Ukrainoje...

Dundulis apie prekių trūkumą ir kainas: kai kurie produktai pardavinėjami nuostolingai (3)

„Norfos mažmenos“ valdybos pirmininkas Dainius Dundulis nevynioja žodžių į vatą ir sako,...

Delfi PliusJurga Grigienė

Lietuvė mokslininkė sukūrė unikalią programėlę, kuri padeda vaikams nusiraminti ir užmigti vos per kelias minutes

„Supratau, kad, gyvenant aktyvų gyvenimą ir norint atrasti ramybę savo šeimoje, reikia suteikti...

Nuo šios ligos miršta daugiausiai žmonių pasaulyje: sutrikus gyvybinėms funkcijoms, negrįžtami pokyčiai smegenyse prasideda po 3 min.

Pagrindinė mirties priežastis visame pasaulyje, pasiglemžianti vis jaunesnio amžiaus žmones –...

Kremliaus puolimas Ukrainoje pasiekė naują fazę: įspėja, kad nori viską sunaikinti

Ukraina sako, kad Rusijos puolimas pasiekė aktyviausią fazę. Rytuose tęsiasi bombardavimai...