aA
Kai 2016 metais debiutavo mažiausias „Toyota“ gamos SUV „C-HR“, praktiškų automobilių gerbėjai, labiausiai vertinantys kainos ir erdvės santykį, raukė nosis – mažas, ankštas, specifinės išvaizdos ir, blogiausia, brangus. Bet žvelgiant į istoriją akivaizdu, kad jie buvo neteisūs.

Vien pirmaisiais metais „Toyota“ kompaktiškų C-HR (ilgis 4390 mm) pardavė 120 tūkst., o iki dabar – daugiau kaip 400 000. Ir mes kalbame tik apie Europos rinką, kuriai šis modelis ir buvo sukurtas. Pataikyta į dešimtuką – gamintojo teigimu net 43 procentams pirkėjų svarbiausias jo pasirinkimo kriterijus buvo išvaizda (čia verta prisiminti ir „Nissan Juke“ – tiesioginio konkurento – sėkmę), o 68 procentams tai apskritai yra pirmas „Toyota“ modelis. Aštuoni iš dešimties modelių buvo parduoti su hibridine pavara – elektrifikuotos pavaros buvo neabejotinai vienas iš didžiausių šio modelio privalumų, tačiau toli gražu ne visiems.

Prisipažinsiu, kad prieš keturis metus aš buvau tarp tų, kurie nebuvo sužavėti naujuoju „Toyota C-HR“. Nors originali išvaizda ir gamintojo drąsa sukurti tuo metu dar tik pagreitį įgaunančios „kupė“ formos madingą krosoverį man patiko, nedžiugino nei sėdėjimo prie vairo padėtis, nei jam siūlomi jėgos agregatai. O kadangi vertinu bandomus automobilius ne tik pagal savo poreikius, bet ir priešpastatydamas juos konkurentams bei suvokdamas pirkėjų lūkesčius, negalėjau neatkreipti dėmesio ir į mažą bagažinę, ir į ankštas galines sėdynės, ir mažus langelius gale – sėdėti čia būtų nesmagu net vaikams, nebent juo keliautų Adamsų šeimynėlė.

Atnaujinto "Toyota C-HR" testas
Atnaujinto "Toyota C-HR" testas
© Gamintojo archyvas

Bet bala nematė tos erdvės – jos nepadaugėjo ir atnaujintame modelyje, o pardavimai parodė, kad europiečiai dėl to nelabai suko galvas. Pardavimus skatino originali išvaizda ir mano jau minėta hibridinė pavara. O kam reikėjo erdvesnio automobilio, visada galėjo rinktis tiek didesnį RAV 4, tiek bet kurį kitą kompaktinės klasės konkurentą, kurių praktiškai kiekvienas turėjo (ir turi) daugiau vietos tiek ant galinių sėdynių, tiek ir bagažinėje.

Tačiau, kaip jau supratome, stilingiems europiečiams į šiuos buitinius rūpesčius nusišvilpti ir jie noriai savo piniginių turiniu balsavo už madingą japonišką (beje, jis surenkamas Turkijoje) SUV. Bet štai kas man buvo ne tas pats, tai jame montuojamos pavaros. Debiuto metu buvo dvi alternatyvos – arba tik labai ramiam važinėjimui tinkamas 1,8 l hibridas, arba 1,2 turbobenzininis 116 AG turbomotoras su CVT kintamo veikimo transmisija (buvo ir vis dar yra variantas ir su „mechanika“, bet kas gi tokį rinksis miestui), kuris savo veikimu varė į nevilti visus, norinčius važiuoti bent kiek labiau dinamiškai.

Varė iki šiol – atnaujinus modelį buvo ne tik pagerinta apdailos medžiagų kokybė, garso izoliacija, atsirado „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ telefono sąsajos, naujomis funkcijomis papildyta ir standartinėje komplektacijoje siūloma puiki „Toyota Safety Sense“ saugumo įranga, bet nuo šiol galima rinktis ir trečią galios agregato variantą – hibridinę pavarą su 2.0 l varikliu ir elektros motoru, bendrai pasiekiančius 184 AG, o iki 100 km/val. padedančią įsibėgėti vos per 8,2 sek. „Bomba“, bent jau vertinant hibridinių „Toyota“ modelių masteliu.

Viskas, nebeturiu jokių priekaištų dėl dinamikos ir traukos – ketvirtos kartos hibridinė pavara su dviem elektros varikliais tiesiog provokuoja važinėti gerokai kvailesniais greičiais nei esi įpratęs (ir, tuo labiau, nurodo KET), perkalibruoti pakabos nustatymai leidžia tiksliau valdyti automobilį, o degalų sąnaudos net ir po greito važiavimo tesiekia 7-8 l/100 km. Taupu ir smagu.

Žinoma, visas smagumas atsiremia į kainą – kaip ir anksčiau, tai nėra pasirinkimas ieškantiems erdviausio automobilio už mažiausia kainą – modelio su 1,2 T varikliu kaina prasideda nuo 18 900 eurų, su 1,8 hibridine pavara – nuo 23 500 eurų, o su 2,0 – nuo 26 600 eurų. Tačiau jei kas renkasi kompaktinį miesto SUV, bet mano, kad „Toyota“ hibridai „nevažiuoja“, eikite ir išbandykite atnaujintą C-HR su galingiausia hibridine pavara – neabejoju, kad mažiausiai du iš trijų skeptikų pakeis savo nuomonę.

Daugiau apie 2020 m. „Toyota C-HR“ sužinosite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(16 žmonių įvertino)
3.3750

Pirmasis prisilietimas prie „Porsche Taycan“: įspūdingi skaičiai ir abejonių keliantys sprendimai specialiai „Delfi“ iš Prahos (7)

Automobilių ir technikos pažangą ilgus metus daugelis siejo su degimo varikliais, kiek vėliau...

Naujo „Peugeot 2008“ testas: išskirtinis ir elektrinis specialiai „Motorams“ iš Prancūzijos (16)

Išsiskirti mažų SUV arba krosoverių klasėje, kurioje kasmet debiutuoja po kelis atnaujintus ar...

Atnaujinto „Lexus RX” testas: kai nesinori BMW arba „Mercedes-Benz“ specialiai „Motorams“ iš Ispanijos (142)

Ieškote pačio greičiausio SUV ? Tada jums – ‚ Lamborghini Urus “. Kažko pigiau? Tada „...

Atnaujinto „Toyota C-HR“ testas: spjūvis į praktiškus automobilius specialiai „Motorams“ iš Portugalijos (148)

Kai 2016 metais debiutavo mažiausias „Toyota“ gamos SUV „C-HR“, praktiškų automobilių...

Naujas „Subaru Forester“: ar mylėsi dar mane, lietuvi? specialiai „Motorams“ iš Latvijos (81)

Gerai pamenu, kada prieš 15 metų Lietuvoje „ Subaru Forester “ buvo vienas populiariausių...

Top naujienos

Koronavirusas pasiekė Lietuvą: iš Italijos grįžusi moteris izoliuota Respublikinėje Šiaulių ligoninėje papildyta 05:14 val. (548)

Koronavirusas įžengė ir į Lietuvą – naktį iš ketvirtadienio į penktadienį Vyriausybėje...

Gydytojų regionuose laukia kaip išsigelbėjimo: vilioja tikrai įspūdingais atlyginimais ir kitomis „gėrybėmis“ (3)

Naujų specialistų regionų gydymo įstaigose ieškoma įvairiausiais būdais. Iš Sveikatos...

Ekspertas turi žinių gyvenantiems senuose daugiabučiuose: kilus pavojui, situacija būtų liūdna (11)

Dažnas iš mūsų vienaip ar kitaip buvo matęs gaisrą. Pavasarį tarnybos nuolat praneša apie...

Britų pramonė perspėja apie rizikas prekybai po „Brexit“

Dvigubas čiužinių deginimas, atliekant atsparumo ugniai testą. Šimtai svarų sterlingų...

Tomas Daugirdas

Ar reikia paminklo Antanui Smetonai?

Šių metų sausį Ministro pirmininko pavedimu buvo sudaryta darbo grupė, kuri svarsto, kur ir kokio...

Šokiruojantys faktai iš Whitney Houston skrodimo išvadų: prisiūtas perukas, 11 trūkstamų dantų ir plastinių operaciijų randai N-18

Dainininkė Whitney Houston kadaise buvo viena iš įspūdingiausių visų laikų gražuolių,...

Gyvenimas taps paprastesnis – šiuos 5 daiktus irgi galima skalbti skalbyklėje

Ar žinojote, kad šiuos 5 daiktus irgi galima skalbti skalbyklėje? Skalbimo mašina skirta ne vien...

Įvertino valdžios reakciją į koronaviruso grėsmę: eilinis farsas (2)

Paniką keliantis virusas dar nežudo mūsų piliečių, tačiau žudo mūsų visuomenės ir taip...

Gimtojo miesto komandą dvigubu dubliu pavaišinęs Sabonis – rezultatyviausias „Pacers“ gretose

NBA pirmenybėse svarbią pergalę kovoje dėl aukštesnės atkrintamųjų varžybų pozicijos...

Karščiuojantį vaiką po viešnagės Italijoje į ligoninę atvežusi mama pratrūko: pasibaisėjo tuo, kaip buvo elgiamasi (658)

Beveik para be ligoninės maisto, naktis su vaiku vienoje lovoje – tokiomis sąlygomis tenka laukti...

|Maža didelių žinių kaina