Žvelgiant į skaičius akivaizdu, kad nekaip, bent jau mūsų krašte. Bet „Citroën“ vertas geresnių pardavimų – potencialo gamintojo automobiliai tikrai turi. Kad ir kalbant apie naują „C5 Aircross“ – jis gaminamas naudojant to paties PSA koncerno platformą, kurią turi ir Europos metų automobilisPeugeot 3008“. Bet, palyginimui, jei pernai „3008“-ąjį Lietuvoje įsigijo 252 pirkėjai, tai „C5 Aircross“ – vos 27. Tiesa, juo prekiauta ne nuo metų pradžios, bet visgi skirtumas dešimteriopas...

Išsamiai apie naują „Citroën C5 Aircross“ iš pirmojo jo pristatymo esu rašęs ir papasakojęs čia. Privalumai aiškūs – originali išorės ir salono išvaizda, erdvus salonas, daug elektroninių pagalbinių sistemų ir vienas didžiausių „Citroën“ gamintojo arkliukų – komfortiškai suderinta pakaba ir ypatingai minkštus apmušalus turinčios sėdynės.

Citroën C5 Aircross

Žinia, ne visiems tai privalumas, bet bent jau man taip pasirodė, kad, palyginti su bandytu priešserijiniu modeliu, jos turi geresnį prilaikymą nei mylimas senelio fotelis – jei nelakstysite posūkiuose, sėdėsite pakankamai tvirtai. Žinoma, „Citroën“ seniai nebesiūlo hidraulinės pakabos, bet amortizatoriai turi atskiras eigos ribojimo kameras, kurios sušvelnina smūgį, jei važiuojama itin nelygiu keliu. Ne stebuklai, bet geriau, ypatingai tiems, kurie vertina komfortą.

Kalbant apie pavaras, tai čia sumontuoti tokie patys varikliai ir transmisijos kaip ir „Peugeot“ – bandytame modelyje buvo 1,5 l 130 AG turbodyzelinis motoras su hidrauline aštuonių greičių automatine pavarų dėže. Daugiausiai važinėjant užmiestyje, kompiuteris rodė 6,5 l/100 dyzelino sąnaudas – tikrai ne rekordinis taupumo rezultatas, tuo labiau, kad čia varomi tik priekiniai ratai (visų ratų pavara negalima, bet papildomai galima užsisakyti elektronika reguliuojamą „Grip Control“ skirtingų važiavimo režimų sistemą).

Tad ieškantiems „kitokio“ automobilio erdviu salonu ir su patikrinta technika, tai galėtų būti visai įdomus variantas – daugiau apie „Citroën C5 Aircross“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.