Naujausias „Citroen C5 Aircross SUV“ po debiuto Kinijoje suskubo prisistatyti ir Europoje. Ir nors jo gamyba gimtoje Prancūzijoje bus pradėta tik vasaros pabaigoje, o kainos dar nėra žinomos, turėjau išskirtinę galimybę su juo trumpai susipažinti išankstiniame pristatyme Paryžiuje.
"Citroen C5 Aircross" pristatymas
© Gamintojo archyvas

Nebūtų prancūzai, jei modelio parodymui nepasirinktų tokios įspūdingos vietos – su vaizdu į šalies sostinę ir Eifelio bokštą. Išties, įspūdingesnį pristatymą sunku ir prisiminti. Nors pats modelis – nieko per daug išskirtinio. Jis jau debiutavo Kinijoje, o šiaip tai yra tą pačią EMP2 platformą kaip „Peugeot 3008“ ir „Opel Grandland X“ naudojantis SUV. Tik kitoks.

Kitoks savo „citroeniškumu“. Pirmiausiai išvaizda (tiek išorės, tiek ir salono), o tada – ir specifinėmis važiavimo savybėmis. Gamintojai neslepia – PSA koncerne jiems yra skirta antroji vieta po „Peugeot“. Suprask, pastaroji yra labiau prestižinė markė, konkuruojanti su „Volkswagen“ (čia gamintojo atstovų teigimu), o „Citroen“ taiko į „Kia“ ir kompanijos pirkėjus. Tebūnie, prancūzai tikrai moka gražiai kalbėti.

Bet ir gamina gražius automobilius. „Citroen C5 Aircross“ – ne išimtis. Itin originaliai atrodantys priekiniai žibintai, „Airbump“ kėbulo apsaugos su ryškiais dizaino elementais, dviejų spalvų dažymas – gatvėje automobilis tikrai neliks nepastebėtas. Nors šiame itin populiariame kompaktinių SUV segmente, kur konkurentų skaičius siekia kelias dešimtis, jis nėra per daug iššaukiantis – geriau kukliau, bet labiau užtikrintai.

Pavyzdžiui, kad ir per bekelę. Nors modelis galimas tik su priekiniais varančiaisiais ratais, su pasirenkama „Grip Control“ bekelės sistema ir net 23 cm prošvaisa galima bus drąsiai nuvažiuoti prie ežero pakrantės. O kur dar efektyvūs, nuo 130 AG iki 180 AG pasiekiantys turbobenzininiai ir turbodyzeliniai motorai – jie ir pakankamai galingi, užtikrinantys gerą dinamiką, ir ne per daug ištroškę.

Dar apie išvaizdą – kaip ir naujajame „C4 Cactus“, čia salone durelės aptrauktos audeklu ir siūlomos ypatingai komfortiškos sėdynės – kaip jose jaučiausi mažesniajame „C4 Cactus“ modelyje, galite susipažinti čia.

Jei trumpai – tokie minkšti „foteliai“ automobiliai yra tikrai neįprasti – patirtis sėdėti jose įdomi, bet ir patiks ne kiekvienam.

Ir kaip gi „Citroen“ be technologinių fokusų – kaip ir anksčiau minėtame modelyje, čia yra amortizatoriai su hidrauliniais eigos ribotuvais, sušvelninančiais smūgius. Gamintojas šią technologiją vadina „Magic Carpet“, bet ji tikrai didelių stebuklų neatlieka – nors pervažiavus didesnę duobę išties nėra didelio smūgio į amortizatoriaus ribotuvą, bet ir tobulo sklendimo tikėtis neverta. Kaip ne kaip, tai – ne hidraulinė pakaba, kuria kažkada garsėjo gamintojas (ir buvo keikiamas serviso darbuotojų).

Išties tai, jei šio automobilio kaina bus mažesnė nei „Peugeot 3008“, kuris yra vienas geriausių kompaktinių SUV (gaila tik, kad „Citroen“ nesiūloma tokia pati puiki „Focal“ garso sistema), tai nėra priežasčių, kodėl šio automobilio neturėtų lydėti sėkmė. Žinoma, ne Lietuvoje – čia ir vyresnysis brolis „Peugeot“ turi ką įrodinėti prieš vokiškus ir japoniškus automobilius.

Daugiau apie „Citroen C5 Aircross“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Citroen Berlingo“ testas: ne tik praktiškas, bet ir originalus (27)

Pamirškite, ką žinojote apie ankstesnės kartos „Berlingo“. Nuo šiol keleivinė ir krovininė...

Naujojo „Kia Ceed“ testas: euroautomobilis specialiai „Motorams“ iš Faro, Portugalijos (18)

Jei tikėti kiekvienu „Kia“ rinkodarininkų žodžiu, naujasis „Ceed“ yra labiausiai...

„Peugeot Rifter“ testas: naujasis partneris specialiai DELFI iš Monako (5)

Naujuoju partneriu ji vadinu neatsitiktinai – ankstesnės kartos šis automobilis mums pažįstamas...

„Ford EcoSport“ testas: aukščiau (ne)būtinai geriau (12)

Subkompaktiniai krosoveriai Europos rinkose ima dominuoti, tad nenuostabu, kad jų savo...

Naujojo „Peugeot 508“ testas: intriga paruošta specialiai DELFI iš Monako (27)

Dar visai neseniai vidutinio dydžio sedanai buvo vieni trokštamiausių automobilių. Kompanijų...

Top naujienos

Žudikų ir prievartautojų gauja, kuriai pakluso ne tik kaliniai, bet ir kalėjimo prižiūrėtojai (42)

Lietuvos kalėjimų sistemoje – precedento neturintis skandalas: į nusikalstamą susivienijimą...

Grėsmės Lietuvos energetikai: „blackout`as“ už 3 milijardus ir VSD įspėjimai (47)

Birželio pabaigoje Briuselyje pasirašytas politinis susitarimas dėl Baltijos šalių elektros...

JAV didina spaudimą – po naujų sankcijų Irano vadovybei Pompeo pažadėjo daugiau veiksmų (24)

Jungtinės Valstijos nebijo imtis sankcijų prieš Irano vyriausybės aukščiausio rango...

Savaitės orai: bus labai tvanku (25)

Pirmadienio dieną Lietuvoje bus nepastoviai debesuota. Daugelyje pietinių ir rytinių rajonų...

Paplūdimio smėlyje tyko pavojingi mikrobai (3)

Apsilankymas paplūdimyje gali būti puikus būdas praleisti vasaros dieną. Tačiau beieškodami...

Keturių mažamečių mama kaimu grožisi valydama kaminą (72)

Vaikštome su Daiva Mikelioniene jos šeimos sodyboje Verstaminų kaime. Apžiūrėti visam turtui...

„Liverpool“ vartininko Kariuso košmaras tęsiasi: klydo ir vos palietęs kamuolį, ir paskutinę akimirką pralaimėjo „Borussia“ ekipai (7)

UEFA Čempionų lygos finale du kartus itin apmaudžiai klydęs „Liverpool“ vartininkas Loris...

Toronte per šaudynes žuvo vienas žmogus, dar 13 sužeista užpuolikas nukreipė ginklą į save (9)

Kanados didžiausiame Toronto mieste sekmadienį vakare užpuolikas pašovė 14 žmonių,...

Juodieji serbentai – tikra vitaminų superžvaigždė (7)

Ilgą laiką juodieji serbentai JAV buvo vadinami „uždraustuoju vaisiumi“, rašo...

Dėl aptiktų nuošliaužų tvirtinamas Aleksoto kalnas Kaune (22)

Kaune , ant Aleksoto kalno, aptikus nedidelių nuošliaužų, siekiama sutvirtinti jo šlaitą,...