aA
Pamirškite, ką žinojote apie ankstesnės kartos „Berlingo“. Nuo šiol keleivinė ir krovininė versijos yra atskiri modeliai, kurie ne tik skiriasi savo paskirtimi, bet ir išvaizda.

Pažvelkite į naująjį trečios kartos „Berlingo“ – mano galva, gamintojai ji galėjo pakrikštyti nauju vardu. Nuo šiol tai, ką matote čia – išskirtinai keleivinė versija, kuri gali turėti tiek penkias (4,40 m ilgio M modelis), tiek ir septynias (4,75 m XL modelis) sėdimas vietas. O komercinis automobilis skiriasi tiek gerokai kuklesne išvaizda, tiek ir savo paskirtimi.

Žvelgiant į priekinę automobilio dalį, „Berlingo“ sunku atskirti nuo kitų šiuolaikinių „Citroen“. Dvigubi žibintai, aukštas, trumpas ir statmenas variklio gaubtas, mažas atstumas nuo buferio iki priekinės ašies. Nieko keisto, kadangi naujojo modelio gamybai panaudota lengvųjų automobilių EMP2 platforma, kuri ir naudojama lengvųjų „Peugeot“ ir „Citroen“ modelių gamyboje.

Naujo „Citroen Berlingo“ testas
Naujo „Citroen Berlingo“ testas
© Jurgis Paplaitis

Ir tik automobilio profilis bei galinė jo dalis išduoda, kad tai – daugiatikslis vienatūris. Taip oficialiai lietuviškai skamba šio automobilio pavadinimas. Neoficialiai tauta ji vadina „kabluku“, o gamintojas šią klasę pakrikštijo LAV – „Leisure Activity Vechicle“. Laisvai interpretuojant – aktyvų laisvalaikį mėgstančios šeimos automobilis.

Ir tai yra itin tikslus šio automobilio tipo apibūdinimas. Nors mašinos galas patiks toli gražu ne visiems (na, tai tiesiog lengvoji komercinė „būda“, skirta pervežti prekėms), be tie, kuriems tenka keliauti su daug mantos, įvertins šio kėbulo tipo privalumus. Pavyzdžiui, banglenčių ar irklenčių mėgėjai – kadangi automobilyje galima nulenkti ir priekinę sėdynę, tilps nuo 2,70 m iki 3,05 m (XL modelyje) ilgio daiktai.

O ką jau sakyti apie didelę bagažinę – penkiavietėje versijoje į ją telpa nuo 775 l, septynvietėje (nulenkus trečios eilės sėdynes) – nuo 1050 l. Kaip visada, prancūzai pašykštėjo informacijos, koks gi yra maksimalus bagažinės tūris, bet čia jis akivaizdžiai didesnis nei dabar madinguose SUV.

Naujo „Citroen Berlingo“ testas
Naujo „Citroen Berlingo“ testas
© Jurgis Paplaitis

Bet, tikriausiai, čia ir yra didžiausias nežinomasis. Nors gamintojas sako, kad ankstesnės kartos „Berlingo“ net 40 proc. buvo parduodamas kaip keleivinė versija, ieškantys šiuolaikinio automobilio, ypatingai tose rinkose, kur tik naujų automobilių pirkimas dar įsibėgėja (kad ir Lietuvoje), vargu ar jį rinksis vietoje SUV. Nors loginių argumentų ir netrūksta.

Pavyzdžiui, kad ir kaina – dabar jau praeitos kartos modelio kaina prasideda nuo 11 000 eurų, o naujasis yra 2000 eurų brangesnis, gerai sukomplektuota versija kainuoja iki 20 000 eurų. Jis yra praktiškas – plačiame automobilyje erdvu tiek priekyje, tiek ir gale net ir trečioje eilėje – norėtųsi nebent patogesnių sėdynių. O štai priekinėms sėdynės, nors ir su minkštais apmušalais, bet trūksta šoninio prilaikymo. Bet, tikriausiai, juo į lenktynių trasą vis tiek nevažiuosite.

Tuo labiau, kad jei priekyje sumontuota lengvųjų automobilių pakaba, gale čia yra komercinio automobilio lingės – dėl to erdvesnis salonas, didesnė bagažinė, bet ir blogesnės važiavimo savybės.

Naujo „Citroen Berlingo“ testas
Naujo „Citroen Berlingo“ testas
© Jurgis Paplaitis

Maloniai nustebino salono apdaila – tikrai aukšto lygio surinkimo kokybė (vertinant kompaktinių automobilių klasės standartais), daug dėtuvių, šiuolaikinė multimedijos įranga, pažangūs varikliai ir elektroninės pagalbinės sistemos.

Daugiau apie naująjį „Citroen Berlingo“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Atnaujinto „Porsche Macan“ testas: geriausio SUV atsisveikinimas? (11)

Akivaizdu, kad teste taikyti epitetą „geriausias“ yra pernelyg subjektyvu, bet asmenine mano...

Naudoto „Volkswagen Passat“ testas: ar verta pirkti penkerių metų senumo modelį? (135)

Lietuviams pasakoti apie skirtingų kartų „ Passat “ tikrai nėra reikalo – vienas...

Naujo „Hyundai Santa Fe“ testas: kodėl už gaminį iš Korėjos verta mokėti 50000 eurų? (123)

Šiemet Lietuvos Metų automobilio rinkimuose dalyvavo vienintelis septynvietis modelis „ Hyundai...

Naujo „Ford Mustang Mach-E“ testas: kas jį sieja su legenda? (124)

Na koks gi čia „Mustang“? Taip galvojau tikrai ne aš vienas. Bet kuo daugiau domėjausi nauju...

Naujo „Jaguar F-Pace SVR“ testas: lyg du automobiliai viename (32)

Aišku, 550 AG pasiekiantis ir iki 100 km/val. per 4 sekundes įsibėgėjantis 2 tonas sveriantis SUV...

Top naujienos

COVID-19 mėginiuose neįprastus rezultatus užfiksavę mokslininkai: mums šokas (6)

Lapkričio 19 dieną didžiausios Pietų Afrikos privačios testavimo laboratorijos mokslo vadovė...

Rimvydas Valatka. Žaliasis Grinčas, kuris vagia mūsų kalbą (10)

Kalėdinę Kauno eglę padegusį piktąjį Grinčą policija pridavė psichiatrams. Bet kur kas...

Neramūs laikai atėjo į dar vieną Lietuvos miestą: gyventojai bijo blogiausio – gali nelikti, kur gydytis (82)

Kol ligoniai dar turi kur gydytis ir chirurgijos skyrių lemia savo liga ir žodžiu, sveikieji dėl...

Infliacijos rekordai Lietuvoje tik įgauna pagreitį: žiemą mūsų laukia papildomi siurprizai (35)

Metinė infliacija lapkritį Lietuvoje pakilo iki 9,3 proc. Tai didžiausia infliacija visoje...

Padegta Kauno eglė atgimė it feniksas iš pelenų: šiandien ji atrodo jau visai kitaip (100)

Vandalo padegta ir nuo kilusio gaisro nemenkai nukentėjusi Kauno Kalėdų eglė jau netrukus...

Omikron atvejų skaičius Danijoje per dvi dienas išaugo tris kartus (15)

Danijoje smarkiai išaugo patvirtintų omikron koronaviruso atvejų skaičius. Iki šiol virusas...

Vabzdžius Londone tyrinėjanti lietuvė mokslininkė įspėja apie masinį rūšių nykimą: stebime situaciją, kad patys neišnyktume (26)

Dvisparnius vabzdžius tyrinėjanti mokslininkė Radvilė Markevičiūtė, dirbusi Londono gamtos...

Maskva: Rusijos keleivinis orlaivis pakeitė kursą, kad išvengtų susidūrimo su NATO lėktuvu papildyta 16.37 (37)

Maskva teigia, kad JAV lėktuvas sukėlė grėsmę civiliniam lėktuvui, tačiau „katastrofos“...

D+Pranas Šarpnickis

Garsus tarpukario plėšikas Jockus: tyčiojosi iš policijos, mintinai teisme vardijo savo nusikaltimus, bet vis tiek sugebėjo sužavėti spaudą ir advokatą

Yra toks Laukinių Vakarų anekdotas apie nesugaunamąjį Džo. Kodėl jis buvo nesugaunamasis? Jo...

Brandintas Kalėdų pyragas – toks skanus, kad pirmas dingsta nuo stalo

Vis daugiau šeimininkių neįsivaizduoja Kalėdų be šio skanėsto - brandinto kalėdinio pyrago...