aA
Pamirškite, ką žinojote apie ankstesnės kartos „Berlingo“. Nuo šiol keleivinė ir krovininė versijos yra atskiri modeliai, kurie ne tik skiriasi savo paskirtimi, bet ir išvaizda.

Pažvelkite į naująjį trečios kartos „Berlingo“ – mano galva, gamintojai ji galėjo pakrikštyti nauju vardu. Nuo šiol tai, ką matote čia – išskirtinai keleivinė versija, kuri gali turėti tiek penkias (4,40 m ilgio M modelis), tiek ir septynias (4,75 m XL modelis) sėdimas vietas. O komercinis automobilis skiriasi tiek gerokai kuklesne išvaizda, tiek ir savo paskirtimi.

Žvelgiant į priekinę automobilio dalį, „Berlingo“ sunku atskirti nuo kitų šiuolaikinių „Citroen“. Dvigubi žibintai, aukštas, trumpas ir statmenas variklio gaubtas, mažas atstumas nuo buferio iki priekinės ašies. Nieko keisto, kadangi naujojo modelio gamybai panaudota lengvųjų automobilių EMP2 platforma, kuri ir naudojama lengvųjų „Peugeot“ ir „Citroen“ modelių gamyboje.

Naujo „Citroen Berlingo“ testas
Naujo „Citroen Berlingo“ testas
© Jurgis Paplaitis

Ir tik automobilio profilis bei galinė jo dalis išduoda, kad tai – daugiatikslis vienatūris. Taip oficialiai lietuviškai skamba šio automobilio pavadinimas. Neoficialiai tauta ji vadina „kabluku“, o gamintojas šią klasę pakrikštijo LAV – „Leisure Activity Vechicle“. Laisvai interpretuojant – aktyvų laisvalaikį mėgstančios šeimos automobilis.

Ir tai yra itin tikslus šio automobilio tipo apibūdinimas. Nors mašinos galas patiks toli gražu ne visiems (na, tai tiesiog lengvoji komercinė „būda“, skirta pervežti prekėms), be tie, kuriems tenka keliauti su daug mantos, įvertins šio kėbulo tipo privalumus. Pavyzdžiui, banglenčių ar irklenčių mėgėjai – kadangi automobilyje galima nulenkti ir priekinę sėdynę, tilps nuo 2,70 m iki 3,05 m (XL modelyje) ilgio daiktai.

O ką jau sakyti apie didelę bagažinę – penkiavietėje versijoje į ją telpa nuo 775 l, septynvietėje (nulenkus trečios eilės sėdynes) – nuo 1050 l. Kaip visada, prancūzai pašykštėjo informacijos, koks gi yra maksimalus bagažinės tūris, bet čia jis akivaizdžiai didesnis nei dabar madinguose SUV.

Naujo „Citroen Berlingo“ testas
Naujo „Citroen Berlingo“ testas
© Jurgis Paplaitis

Bet, tikriausiai, čia ir yra didžiausias nežinomasis. Nors gamintojas sako, kad ankstesnės kartos „Berlingo“ net 40 proc. buvo parduodamas kaip keleivinė versija, ieškantys šiuolaikinio automobilio, ypatingai tose rinkose, kur tik naujų automobilių pirkimas dar įsibėgėja (kad ir Lietuvoje), vargu ar jį rinksis vietoje SUV. Nors loginių argumentų ir netrūksta.

Pavyzdžiui, kad ir kaina – dabar jau praeitos kartos modelio kaina prasideda nuo 11 000 eurų, o naujasis yra 2000 eurų brangesnis, gerai sukomplektuota versija kainuoja iki 20 000 eurų. Jis yra praktiškas – plačiame automobilyje erdvu tiek priekyje, tiek ir gale net ir trečioje eilėje – norėtųsi nebent patogesnių sėdynių. O štai priekinėms sėdynės, nors ir su minkštais apmušalais, bet trūksta šoninio prilaikymo. Bet, tikriausiai, juo į lenktynių trasą vis tiek nevažiuosite.

Tuo labiau, kad jei priekyje sumontuota lengvųjų automobilių pakaba, gale čia yra komercinio automobilio lingės – dėl to erdvesnis salonas, didesnė bagažinė, bet ir blogesnės važiavimo savybės.

Naujo „Citroen Berlingo“ testas
Naujo „Citroen Berlingo“ testas
© Jurgis Paplaitis

Maloniai nustebino salono apdaila – tikrai aukšto lygio surinkimo kokybė (vertinant kompaktinių automobilių klasės standartais), daug dėtuvių, šiuolaikinė multimedijos įranga, pažangūs varikliai ir elektroninės pagalbinės sistemos.

Daugiau apie naująjį „Citroen Berlingo“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Naujo „Audi A6“ testas: ar tai – lietuvio svajonių automobilis? (71)

Na, pasakykite man, koks žmogus nenorėtų išbandyti naujausio „ Audi A6 “? Jau aštuntą kartą...

„Opel Grandland X“ testas: ar nenukentėjo vokiškų automobilių kokybė? (24)

„ Opel Grandland X “ turi tą pačią platformą kaip ir „ Peugeot 3008 “, o „Opel“ markė...

Naujos „Toyota Supra“ testas: legenda grįžo, nesvarbu, kad su BMW širdimi specialiai DELFI iš Madrido (51)

„Tikriausiai tai paskutinis kartas, kai „Toyota“ gali sau leisti pagaminti sportinį automobilį...

Elektrinio „Volkswagen e-Crafter“ testas: idėja gera, bet kas įpirks? (19)

Vokietijos „Volkswagen“ intensyviai dirba, stengdamiesi išpirkti kaltę dėl masinės neapykantos...

Naujo „Renault Megane R.S.“ testas: garantuotas emocijų užtaisas su vienu „bet“ (14)

Šis 280 AG ryškiai oranžinis hečbekas yra tikras emocijų generatorius – jei tik yra noras, jis...

Top naujienos

Ar tikrai emigrantai kraunasi lagaminus? Skambina ir studentai, ir pensininkai (501)

Į kurią pusę labiau krypsta lietuvių akys: į Londoną ar į Lietuvą? Grįžtančių tikrai yra,...

Dėl milijonų peržiūrėto seksualaus Tomo Bagdonavičiaus vaizdo klipo pasipylė grasinimai ir iširo šeima (159)

Londone ilgus metus dainavęs ir didesnio populiarumo sulaukęs po to kai prakalbo apie savo...

Gydytoja Cikanavičiūtė apie riebalus: papasakojo viską, kas jums nutylima (61)

Riebalai – viena pagrindinių maistinių medžiagų, pastaruoju metu kelianti daug diskusijų ir...

Orai: be skėčio neapsieisime

Šią savaitę mūsų laukia nemalonios orų permainos, atkeliaus lietūs, įsisiautės vėtros, kris...

Skandalu virtusi reforma varo į neviltį: mokiniai rado, kur gauti maisto – šluoja viską valgyklos visai ištuštėjo (648)

Netyla diskusijos ir skandalai dėl pasikeitusių reikalavimų mokyklų valgyklų patiekalams. Kol...

Po penkerių metų pertraukos F-1 lenktynes laimėjo Raikkonenas kova dėl titulo tęsiasi (9)

Ostine, JAV, sekmadienį vykusiose F-1 lenktynėse pergalę po itin ilgos pertraukos iškovojo...

Gyvenimo audrų nublokšti gyvena sąvartyne: trijų kambarių „buveinė“ saugo liūdnas paslaptis (182)

Pokalbio pradžioje 63 metų buvusi kaunietė Nijolė tikino, kad Jonavos sąvartyne gyvena nuo 2012...

„Tinginių“ uogos: miestiečių pora įsitikino, kad ne viskas paprasta, bet ūkio nemeta (15)

Užkietėjęs miestietis su sutuoktine susigundė vadinamomis „tinginių“ uogomis ir ėmė...

Kodėl prieš einant miegoti visada reikia užsidaryti miegamojo duris? (18)

Prieš miegą mes visi išsivalome dantis, nusiprausiame veidą ir apsirengiame patogią pižamą...

5 elementų teorija – kokia stichija jus valdo? (7)

Penkių asmenybės tipų arba elementų teorija paplito Kinijoje prieš 2000 metų – manyta, kad...