Ši kraujomaiša neturėtų stebinti – dar mažasis „Crossland“ (jo apžvalgą rasite čia) buvo kuriamas bendradarbiaujant su „PSA Peugeot Citroën“ koncernu, o galiausiai gavosi taip, kad būtent 2017 metais prancūzai ir įsigijo beveik 90 metų amerikiečių „General Motors“ nuosavybėje (1929-2017 metais) buvusią vokiečių „Opel“ kompaniją.
Žinoma, 4,5 m ilgio automobilis yra ne kažin koks flagmanas, tačiau aktualaus kompaktinio SUV dydžio, todėl nieko keisto, kad sulaukė nemenko populiarumo, ypatingai markės gimtinėje Vokietijoje. Nors, žinia, jis gaminamas toje pačioje Sošo gamykloje Prancūzijoje kartu su „Peugeot“ ir „Citroën“, o net dvi naujo šio modelio apžvalgas galite rasti čia ir čia.
Dar kalbėdamas apie naują modelį suabejojau dėl salono apdailos kokybės – po kelių metų sėdęs prie naudoto automobilio vairo, radau tas pačias blogai pritvirtintas priekinių statramsčių apdailas. Matyt, tokia jau surinkimo specifika, nusprendus, kad tai neįtakos važiavimo kokybės ir pirkėjų pasirinkimo. Bet vis tiek keista kodėl gamintojas negalėjo to sutvarkyti dar prieš paleisdamas modelį į serijinę gamybą?
Bet vertinant bendrai, daug kritikos „Opel Grandland“ eksploatacijai rasti neteko. Kaip sako naudotų automobilių „Longo LT“ specialistai, kalbant apie benzininius variantus dažniausiai reikia anksčiau laiko keisti 1,2 l variklio skirstomąjį dirželį, kuris būdamas alyvoje, per anksti tampa netinkamas naudoti – jo priešlaikinę baigtį nustatyti sunku, tad geriau dirželį keisti dažniau nei numato gamintojas, nes jam nutrūkus variklio remontas bus brangus.
Kadangi modeliai komplektuojami tik su priekinių ratų pavara (vėliau pasirodė hibridinės iš tinklo įkraunamos versijos su elektros varikliais priekyje ir gale), tad transmisija taip pat nėra probleminė vieta. Be to, motorai komplektuojami su tradicine hidrauline aštuonių greičių automatine pavarų dėže (bazinės versijos turi mechanines transmisijas), kuri, nors ir nepasižymi tokiu greitu ir taupiu veikimu kaip automatinė dviejų sankabų transmisija, tačiau yra patikima ir užtikrina sklandų pavarų perjungimą.
Kalbant apie dinamiką, bandytas turbodyzelinis 1,6 l 120 AG motoras džiugina saikingomis degalų sąnaudomis (automobilio kompiuteris rodė vos 6 l/100 km sąnaudas ir vidutinį 77 km/val. greitį – akivaizdu, juo buvo daug važinėjama užmiestyje). Bet štai automobilio dinamika tikrai nėra kvapą gniaužianti – jei norite galingesnės versijos, verta ieškoti varianto su 2 l turbodyzeliniu motoru.
Na, o daugiausiai važinėjantiems mieste geriausias pasirinkimas bus turbobenzininis 1,2 l motoras. Tiesa, „Longo LT“ specialistai sako, kad trumpais atstumais važinėjant genda kietųjų dalelių filtras, be to, filtras užsikiša ir jei automobilis ilgai veikia laisva eiga, tačiau juo nėra važiuojama.
Na, o apsikritai vertinant, tai yra gana erdvus automobilis su pakankamai didele bagažine – maksimali bagažinės talpa, palyginti su bendraplatformiu „Peugeot 3008“, yra net 170 l didesnė ir siekia iki 1652 litrų. Važiuojant „Opel Grandland“ yra maloniai tylus – salone nedaug tiek aerodinaminio, tiek ir padangų keliamo triukšmo, na, o dyzelinis variklis daugiausiai girdimas tik tada, kai iš jo reikalaujate daugiau nei jis gali. O štai pakaba suderinta gana stangriai ir tai reiškia geras ir tikslias kaip SUV automobiliui valdymo savybes.
Be to, mėgstančius vairuoti pradžiugins puikiai suderinta vairo sistema – skirtingai nuo bendraplatformio „Peugeot 3008“, čia sumontuotas įprastas, o ne mažas kaip prancūziškame automobilyje vairas, prie kurio reikia įprasti ir kuris važiuojant slidžiu keliu vairuotojui nesuteikia užtikrintumo ir pakankamai informacijos kas vyksta po automobilio ratais.
Daugiau apie naudotą „Opel Grandland“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.
„Porsche“ kartu su „Taycan Sport Turismo“ pristatė iki šiol nematytą sprendimą
Prie „ Porsche Tycan“ elektromobilių šeimos prisijungė trečiasis narys „Cross Turismo“....
Naujo „Toyota bZ4X“ testas: konkurentus pasiuntė į elektros kėdę
Didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas „Toyota“ pristatė pirmąjį savo sukurtą...
Naudoto „Kia Sportage“ testas: sužinokite kuo jis geresnis už kitus ir kodėl toks populiarus (1)
Ketvirtos kartos „ Kia Sportage “ buvo gaminamas nuo 2015 iki 2021 metų (atnaujintas 2018...
Naujo „Nissan Juke Hybrid“ testas: veikia gerai lyg „Prius“
Antros kartos „ Nissan Juke “ debiutavo 2018 metais ir, žinoma, jo laukė kur kas didesni...
Naujo „Suzuki S-Cross“ testas: už tokią kainą nerasite nieko panašaus
Prieš bandydamas naują „ Suzuki S-Cross“ didelių lūkesčių nepuoselėjau – jis pagamintas...
Top naujienos
Ar Lietuva suvaldė migracijos krizę? Kol vieni vardina tris sėkmės priežastis, kiti siūlo Bilotaitei palikti postą
Lygiai prieš metus iš Baltarusijos į Lietuvą pradėjus masiškai plūsti migrantams, šalies...
Klampi Kaliningrado istorija nesibaigia: ar Grybauskaitės priekaištai Nausėdai – pagrįsti (4)
Po buvusios prezidentės Dalios Grybauskaitės pareiškimo, kad Europos Komisija (EK) tik su pačios...
Estija per kelis mėnesius deportavo apie 20 proputiniškų „vatnikų“
Latvijoje buriasi nuo V. Putino režimo iš Rusijos pabėgę žurnalistai, ten persikelia...
Vasiliauskas įvertino istorinį Rusijos defoltą: pasekmes matysime tolimesnėje perspektyvoje
Rusija pirmą kartą per daugiau nei šimtmetį neįvykdė savo užsienio skolos įsipareigojimų....
Ministro Gentvilo planai sukrėtė net patyrusius aplinkosaugininkus: štai kuo pavirstų gražiausi Lietuvos ežerai (13)
Ant vieno gražiausių Lietuvoje Baltųjų Lakajų ežero ėmus dygti nelegaliems nameliams, Simono...
Januška: Vokietija tiesiog neturi teisės taip elgtis (20)
Vokietijos kancleris Olafas Scholzas ketvirtadienį pasisakė už norą mažinti įtampą Baltijos...
Apie NATO vadaviečių koordinates ir palydovines nuotraukas prisikarksėjęs Rogozinas į kailį gavo nuo savų: „Roskosmos“ – programišių ataka iš Jakaterinburgo
Rusijos valstybinės kosmoso agentūros korporacijos „ Roskosmos “ žiniatinklio resursas buvo...
Karas Ukrainoje. Rusija atakavo Odesą, Mariupolyje rasta nauja masinė kapavietė Zelenskis: rusų pasitraukimas iš Gyvačių salos smarkiai keičia situaciją
Luhansko srities administracijos vadovas Serhijus Haidajus ketvirtadienį pareiškė, kad padėtis...
LTG vadovas Lazauskas apie kritinius metus ir laukiančius pokyčius: atsistatyti prireiks 7 metų
Valstybės valdomi „ Lietuvos geležinkeliai “ (LTG) šiemet susidūrė su ne vienu iššūkiu ir...
„Bloomberg“: ES rengiasi skelbti sankcijas Rusijos auksui
Europos Sąjunga pradėjo rengti naują sankcijų Rusijai paketą, kuris turėtų apimti embargą...