aA
Opel Grandland X“ turi tą pačią platformą kaip ir „Peugeot 3008“, o „Opel“ markė nuo 2017 m. priklauso PSA koncernui. Tad nieko keisto, kad abu automobiliai yra labai panašūs, bet netrūksta ir skirtumų.

Prieš metus išbandžiau tuomet dar priešserijinę „Opel Grandland X“ versiją, o neseniai ir Lietuvoje sėdau prie jo vairo – tai buvo modelis su galingu 177 AG dyzeliniu varikliu ir automatine transmisija – svajonių tandemas tolimoms kelionėms ir ne tik.

Pirmoji pažintis su ankstesniui „Opel Grandland X“ versiją paliko dvejopus jausmus – apdailos kokybė buvo tikrai ne tokia, kokios buvau įpratęs tikėtis šiuolaikiniuose „Opel“. Laimei, panašu, kad didžiąja dalimi tai buvo tik priešserijinio „žalio“ automobilio bėdos.

Dabar išbandytam serijiniam „Grandland X“ dėl kokybės neturėjau tiek daug priekaištų, nors ir čia ne viskas idealu – blogai pritvirtinta priekinių statramsčių apdaila, „kimbanti“ multimedijos sistema, po stovėjimo užvestu varikliu užsiblokuojanti pavarų svirtis (norint svirtį perjungti į važiavimo režimą, tekdavo automobilį išjungti ir vėl užvesti).

Bet manau, kad šio modelio sėkmei Vokietijoje tai neturės daug įtakos – „Opel“ savo gamoje iki šiol neturėjo šio itin populiaraus kompaktinių SUV segmento atstovo, tad kurtas drauge su PSA koncernu (dar iki tada kai prancūzų kompanija įsigijo „Opel“ markę) modelis bus puikus pasirinkimas markės gerbėjams tiek gimtojoje rinkoje, tiek ir Lietuvoje ar bet kur kitur Europoje.

Palyginti su bendraplatformiais „Peugeot 3008“, taip pat „Citroën C5 Aircross“, vokiškoji šio automobilio versija, ypatingai kalbant apie prietaisų skydelio išvaizdą, atrodo kur kas konservatyviau. Bet išvaizda telieka skirtingo skonio prioritetams, o štai apie praktiškus dalykus nepasiginčysi – į „Grandland X“ bagažinę (nuo 514 iki 1652 l) tilps net 170 litrais daugiau nei į prancūzišką automobilį (520-1482 l). O dar ir 1000 eurų mažesnė nei „3008“ kaina taip pat privers susimąstyti.

Bet yra atradimai, yra ir praradimai – „Opel“ pasigedau tradicinio gamintojui važiavimo režimų pasirinkimo, kuriais gali keisti mašinos charakterį ir nustatymus. Būčiau padėkojęs nors už „Eko“ režimą, kai nesinori skubėti ir važiuoti taupiau su ne taip jautriai į paspaudimą reaguojančiu akceleratoriumi – deja, net ir tokio pasirinkimo nėra.

Bet iš kitos pusės čia nemaža praktiškų dalykų – erdvus salonas su daug vietos ant galinių sėdynių, didelė bagažinė, slenksčius uždengiančios durelės, kurios apsaugo nuo purvo įsėdant ir išlipant, pažangios vairuotojo pagalbinės sistemos – ieškantiems kompaktinio SUV tai bus dar vienas kandidatas (iš keliasdešimties) su žinomo gamintojo vardu.

Daugiau apie „Opel Grandland X“ žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Mercedes-Benz“ prieš „Audi“: kam pavyko pagaminti geresnį GT? (33)

Keturių durų kupė – terminas, kuris daugeliui vairuotojų iki šiol skamba absurdiškai....

Naujo „Peugeot 508 SW“ testas: prancūziškas antausis „Škodai“ ir kitiems specialiai DELFI iš Portugalijos (56)

„Peugeot“ ir frazė „vidutinės klasės automobilis“ – sunkiai viena nuo kitos atsiejamos....

Atnaujinto „Fiat 500X“ testas: populiariausias automobilis Lietuvoje? specialiai „Motorams“ iš Milano (46)

Retro išvaizdos „Fiat 500“ šeimos modeliai itin populiarūs pietinėse Europos valstybėse, o...

Naujo „Mercedes-Benz G63 AMG“ testas: kam rūpi bekelė – kalbame apie įvaizdį už 180 tūkst. eurų (86)

Garsiausia „ Mercedes-Benz “ gamos ikona galima laikyti G klasę. 39-erius metus gaminamas...

Naujo „Honda CR-V“ testas: populiariausias pasaulyje, bet ne Lietuvoje specialiai „Motorams“ iš Austrijos (210)

Likimo ironija – vienas populiariausių pasaulyje SUV „ Honda CR-V “ Lietuvoje yra retas...

Top naujienos

Pasiekė karjeros viršūnę Vokietijoje ir grįžo į Lietuvą: niekur kitur būti dabar nenorėtų (90)

Skaičiuojama, kad 78 proc. į užsienį emigravusių lietuvių ketina grįžti į Lietuvą. 31-erių...

Sudėliojo visus tašku ant „i“: trinktelėsi durelėmis – pildysi deklaraciją (82)

Ar ateis diena, kai radę įbrėžtas ar įlenktas savo automobilio dureles galėsime kviesti...

Tarp mulais vadinamų narkotikų kurjerių – ne vienas lietuvis: po tokių „atostogų“ kai kurie namo ir nebegrįžta (101)

Mulai – taip vadinami sutikusieji dirbti narkotikų kurjeriais. Dalis jų dienas leidžia Pietų ar...

Kaip sulaukti 100 metų ir turėti šviesų protą: 10 mokslininkų rekomendacijų (10)

Vis daugiau žmonių gyvena ilgai – kai kurie 100 metų ir ilgiau. Mokslininkai bando suprasti, kaip...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Kodėl „geltonosios liemenės“ laimėjo, o „Paskutinis skambutis“ liko neišgirstas? (160)

Andriaus Tapino ir dešimčių profesinių sąjungų organizuotoje „Paskutinio skambučio“...

Ko dar mes galime laukti ir tikėtis iš žiemos? (37)

Lietuvoje gruodžio vidurys, beveik pačių tamsiausių dienų metas. Sakome „beveik“, nes kas yra...

Miunchene – Krampuso viršus: kaip „Žalgirio“ vyrus sprukti privertė vokiškas siaubūnas pažymiai žaidėjams (58)

Kauno „Žalgirio“ vyrai antrą sezoną iš eilės iš Vokietijos savo gerbėjams lauktuvių...

Bilis pagerino Lietuvos rekordą ir pateko į finalą (8)

Simonas Bilis pagerino Lietuvos rekordą ir pateko į Kinijoje vykstančio pasaulio plaukimo...

Nomedos Kazlaus partneris dėl vienos ypatybės išgirsta itin nekorektiškų klausimų (19)

Graži gruodžio tradicija tęsiama: lietuvių operos solistė sopranas Nomeda Kazlaus vėl kviečia...

Spalvingasis Laosas – maža, bet didelių stebuklų kupina šalis (2)

Laosas – tarsi balta varna Azijoje. Ji dažnai aplenkiama keliaujant į Vietnamą, Tailandą ar...