aA
Pavadinimas neklaidina – tai pirmasis „Opel“ modelis, sukurtas bendradarbiaujant su „PSA Peugeot Citroën“ koncernu ir yra visiškai naujos šios markės krosoverių kartos atstovas.
"Opel Crossland X"
"Opel Crossland X"
© Gamintojo archyvas

Kai automobilis buvo pradėtas kurti 2013 metais, tada „Opel“ ir PSA kompanijos kalbėjo apie bendradarbiavimą ir bendrų naujų automobilių kūrimą. Tačiau šiemet gana netikėtai buvo paskelbta, kad prancūzai tampa šios vokiškos markės savininkais, įsigydami ją iš „General Motors“, kurios nuosavybe „Opel“ buvo net nuo 1929 metų.

Manau, toks perversmas – tik į gerą europinei markei, kadangi šių kompanijų bendradarbiavimas geriau patenkins išrankių Senojo žemyno pirkėjų norus. Pirmasis vaisius – naujasis „Opel Crossland X“.

"Opel Crossland X"
"Opel Crossland X"
© Gamintojo archyvas

Kai pristatyme bandžiau iškvosti atstovų, kokio automobilio platforma panaudota kaip donoras, išgirdau mandagų ir aptakų atsakymą, kad čia sumontuoti PSA koncerno modulinės EMP2 platformos elementai, nuo 2013 metų naudojami ne viename „Peugeot“ ir „Citroën“ automobilyje, tačiau jų kombinacija „Opel“ automobilyje yra unikali. Ką gi, tai ir yra tokios platformos privalumas, kadangi atskirus jos elementus gali stumdyti lyg „Lego“ kaladėlės, pritaikydamas skirtingo dydžio ir paskirties automobiliams.

Išorinis rūbas – neabejotinai „Opel“. Kaip jau rašiau reportaže iš Ženevos parodos, čia galima įžvelgti tiek „Mokka“, tiek „Adam“, tiek ir „Meriva“ bruožų. Tiesa, būtent pastarąjį modelį ir keičia naujasis „Crossland X“ – pirkėjams nebeįdomūs klasikiniai vienatūriai ir jie reikalauja madingų SUV ir krosoverių.

"Opel Crossland X"
"Opel Crossland X"
© Gamintojo archyvas

Būdamas 4,2 m ilgio, jis yra vos 6 centimetrais trumpesnis už „Mokka“, tad tai – to paties dydžio automobiliai. Tik, skirtingai nuo gerokai anksčiau debiutavusio modelio, „Crossland X“ iš principo negali turėti visų ratų pavaros ir yra varomas tik priekine ašimi – tokia platformos specifika.

Salonas taip pat pažįstamas ir būdingas „Opel“ – patogios sėdynės, klasikinis prietaisų skydelis be didesnių įmantrybių, iki 8 colių įstrižainės ekranas ir net 4 USB lizdai priekyje – viename jų yra ir telefono jungtis, leidžianti naudotis „Apple CarPlay“ ar „Android Auto“ programėlėmis. Žinoma, yra ir „Opel OnStar“ sistema – tiesioginis ryšys su operatoriumi, taip pat belaidžio interneto prieiga.

Gale sėdynes galima atsistumti ir sėdėti patogiau, jei nevežate daug daiktų, o bagažinė – viena didžiausių klasėje, talpinanti nuo 520 iki 1255 litrų.

Su PSA platforma komplektuojami ir „Peugeot“ varikliai: benzininiai trijų cilindrų 1.2 l motorai – atmosferinis 81 AG ir dviejų versijų turbininiai, pasiekiantys 110 ir 130 AG. Taip pat ir prancūziški turbodyzeliniai keturcilindriai 1,6 l 99 arba 120 AG varikliai. Važinėjant kalnuotais Italijos Veneto regiono keliais benzininio motoro sąnaudos buvo 7 l/100 km, dyzelininio – 2 litrais mažesnės.

Daugiau apie naująjį „Opel Crossland X“, važiavimo savybes ir kainas, žiūrėkite vaizdo medžiagoje.

„Motorai“
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Naujas „Subaru Forester“: ar mylėsi dar mane, lietuvi? specialiai „Motorams“ iš Latvijos (81)

Gerai pamenu, kada prieš 15 metų Lietuvoje „ Subaru Forester “ buvo vienas populiariausių...

Naujo „Renault Captur“ testas: kaip Lietuvos metų automobilis, tik geresnis specialiai „Motorams“ iš Graikijos (81)

Neseniai naują „ Renault Clio “ Lietuvos autožurnalistų komisija išrinko Metų automobiliu...

Naujo „Peugeot 208“ testas: pamatysite – visi tokiais važinėsime specialiai DELFI iš Portugalijos (3)

Dažnai sportuodama pro sporto klubo langus stebiu stovėjimo aikštelę ir įvairias joje kylančias...

Naujo 3 serijos BMW testas: sportiškų formų atgavimas (35)

Prieš ketvirtį amžiaus mano pirmu nuosavu automobiliu tapo pirmos kartos (E21 kėbulas)...

Naujo „Kia XCeed“ testas: pigesnis madingas SUV-kupė specialiai „Motorams“ iš Prancūzijos (18)

Dešimtmetį auganti SUV populiarumo banga turi ir savų trūkumų – norintiems ne tik važinėti...

Top naujienos

VTEK ataskaita: sąskaitos rodo, ką ir už kiek komandiruotėse valgė Narkevičius (108)

Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai ( VTEK ) praėjusią savaitę nusprendus, kad susisiekimo...

Aplinkosaugininkai nieko neranda, o gyventojai pasakoja apie nežmoniškus kvapus: naktį keldavausi uždaryti langus (58)

Paupiui nuo Vilniaus miesto nuotekų valyklos gyvenanti Renata Gorbačevska pasakoja daug metų...

Po žiniasklaidos įsikišimo – žaibiška savivaldybės reakcija: Karoliniškėse naikinamas „šiukšlių monstras“ (24)

Pirmadienį vilnietė Jurgita Jurevičiūtė feisbuke paviešino Karoliniškėse vis didėjančio...

Netikėtai mirė įtakingas ir skandalingais pareiškimais pagarsėjęs Rusijos dvasininkas (32)

Netikėtai dėl nežinomų priežasčių mirė įtakingas Rusijos stačiatikių bažnyčios...

Lietuviškuoju Durantu pramintas Bendžius svajoja ir apie žygį Europoje, ir apie Tokijo olimpiadą laida „Krepšinio zona“ (9)

Karjeros rekordu šį Europos taurės sezoną pradėjęs, kai jau pirmame ture pakrovė 27 taškus į...

Neigia informaciją apie iš koronaviruso židinio į Lietuvą atvykusį studijuoti asmenį (18)

Žiniasklaidai antradienį paskelbus, kad į Mykolo Romerio universitetą ( MRU ) studijuoti atvyko...

Gaisras „Ekologistikoje“: įtarimai pareikšti Alytaus priešgaisrinės tarnybos vadovui (17)

Gaisrą padangų perdirbimo gamykloje tiriantys prokurorai trečiadienį pranešė, kad pareiškė...

Po gauto pranešimo policija atliko kratą: įkalčiai pribloškė net visko mačiusius tyrėjus (182)

Lietuvos kriminalinės policijos biuro Sunkaus ir organizuoto nusikalstamumo tyrimo skyriaus...

Gyvai / Regėjimo negalią turinti Aušra verčia naujus paralimpinio sporto istorijos puslapius (2)

Šį rugsėjį, bėgdama Japonijos sostinės gatvėmis, Aušra Garunkšnytė taps pirmąja istorijoje...

Marija Serbintaitė: mes buvome auklėjamos taip, kad moteris moteriai turi būti kaip tigrė tigrei (20)

28-erių Marija Serbintaitė daugeliui sekėjų geriau žinoma Femos vardu – būtent taip vadinasi...