Šis eksperimentas truks pusę metų. Visą tą laiką darbuotojai, kurie naudosis tik dviračiais, už kiekvieną šią transporto priemone numintą kilometrą gaus 25 eurocentų priedą prie atlyginimo.

Prancūzijos transporto ministras Frederikas Kiuviljė teigia, kad jeigu eksperimentas pasiteisins, tai šis subsidijavimas gali būti ne tik pratęstas, bet ir išplėstas. Prancūzai mano, kad eksperimentas gali dvigubai padidinti žmonių, į darbą ir iš jo važiuojančių dviračiais, skaičių. Kaip teigia Reuters, šiuo metu Prancūzijoje dviračiais važinėja du su puse procento žmonių.

Anot Reuters, panašiu būdu suteikdami mokestines nuolaidas ir finansinę paramą ant dviračių žmones persodina Olandija, Danija, Vokietija, Belgija ir Didžioji Britanija.

Belgijoje panaši sistema naudojama jau daugiau kaip penkerius metus. Anot Belgijos vyriausybės, šalyje į darbą dviračiais jau važiuoja aštuoni procentai gyventojų. Olandijoje dviračiais į darbą vyksta kas ketvirtas žmogus, o Amsterdame šis procentas dar didesnis – net 40. Mieste yra beveik pusė tūkstančio kilometrų dviračių takų. Kopenhagoje šis procentas kiek mažesnis – 35, o Berlyne 15 procentų žmonių kasdien į darbą važinėja dviračiais.

Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.