Už pirmojo dešimtuko ribų lio „Mercedes-Benz“ (11 vieta) ir BMW (12 vieta). Į geriausiųjų 2012 m. pasaulinių prekės ženklų šimtuką iš automobilių pramonės taip pat pateko „Honda“ (21 vieta), „Volkswagen“ (39 vieta), „Ford“ (45 vieta), „Hyundai“ (53 vieta), „Audi“ (55 vieta), „Porsche“ (72 vieta), „Nissan“ (73 vieta), „Kia“ (87 vieta) ir „Ferrari“ (99 vieta).

Kaip ir anksčiau, „Interbrand“ sudarytame prekės ženklų reitinge lyderiu išliko „Coca-Cola“.

Rengdama geriausių pasaulinių prekės ženklų ataskaitą, „Interbrand“ agentūra atsižvelgia į skiriamas investicijas reklamai ir į prekės ženklo valdymą kaip dalį įmonės turto. „Interbrand“ vertinimo metodologija apima daugybę įvairių prekės ženklo ir įmonės sąsajų bei prekės ženklo sukuriamos vertės aspektų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (44)