Panašu, kad variklių technologijas ir juos kuriančius inžinierius ištiko sąstingis, mat trečius metus iš eilės „Engine of the Year“ konkurse geriausiu varikliu buvo pripažintas „Ford“ gamybos turbobenzininis trijų cilindrų „Ecoboost“ 1,0 l/125 AG motoras.

Geriausiu nauju varikliu buvo pripažintas 2,0 l turbobenzininis „Mercedes“ motoras, pasiekiantis net 360 AG. Jis montuojamas į tokius automobilius, kaip „Mercedes A 45“, „Mercedes CLA 45“, taip pat „Mercedes GLA 45 AMG“.
Nenuostabu, kad geriausiu „žaliu“ varikliu pripažintas „Tesla“ elektros motoras (nuo 306 iki 422 AG), o „Ferrari“ V8 4,5l / 570 AG variklis pripažintas geriausiu „Sportinių“ kategorijoje.

Nugalėtojų sąrašas:

Tarptautinis Metų variklis – „Ford 1.0 EcoBoost“

„Žaliasis variklis“ – „Tesla“ elektros variklis

Naujas variklis – „Mercedes-AMG 2.0 l Turbo“

Sportinis variklis – „Ferrari 4.5 l V8“

Iki 1.0 litro – „Ford 1.0 EcoBoost“

1.0 l - 1.4 l – „Volkswagen 1.4 l TSI TwinCharger“

1.4 l - 1.8 l – „BMW /PSA Peugeot Citroën 1.6 l Turbo“

1.8 l - 2.0 l – „Mercedes-AMG 2.0 l Turbo“

2.0 l - 2.5 l – „Audi 2.5 l Turbo“

2.5 l - 3 l – „BMW 3.0 l TwinPower Turbo“

3.0 l – 4 l – „McLaren 3.8 l V8“

Virš 4.0 l – „Ferrari 4.5 l V8“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (65)