Panašu, kad variklių technologijas ir juos kuriančius inžinierius ištiko sąstingis, mat trečius metus iš eilės „Engine of the Year“ konkurse geriausiu varikliu buvo pripažintas „Ford“ gamybos turbobenzininis trijų cilindrų „Ecoboost“ 1,0 l/125 AG motoras.
Geriausiu nauju varikliu buvo pripažintas 2,0 l turbobenzininis „Mercedes“ motoras, pasiekiantis net 360 AG. Jis montuojamas į tokius automobilius, kaip „Mercedes A 45“, „Mercedes CLA 45“, taip pat „Mercedes GLA 45 AMG“.
Nenuostabu, kad geriausiu „žaliu“ varikliu pripažintas „Tesla“ elektros motoras (nuo 306 iki 422 AG), o „Ferrari“ V8 4,5l / 570 AG variklis pripažintas geriausiu „Sportinių“ kategorijoje.
Nugalėtojų sąrašas:
Tarptautinis Metų variklis – „Ford 1.0 EcoBoost“
„Žaliasis variklis“ – „Tesla“ elektros variklis
Naujas variklis – „Mercedes-AMG 2.0 l Turbo“
Sportinis variklis – „Ferrari 4.5 l V8“
Iki 1.0 litro – „Ford 1.0 EcoBoost“
1.0 l - 1.4 l – „Volkswagen 1.4 l TSI TwinCharger“
1.8 l - 2.0 l – „Mercedes-AMG 2.0 l Turbo“
2.0 l - 2.5 l – „Audi 2.5 l Turbo“
2.5 l - 3 l – „BMW 3.0 l TwinPower Turbo“
3.0 l – 4 l – „McLaren 3.8 l V8“
Virš 4.0 l – „Ferrari 4.5 l V8“